Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leveringsadresse og faktureringsadresse - forskellige?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg driver en webshop som fornyligt åbnede - og jeg har derfor ikke særlig mange ordre, og har derfor tid til at kigge hver ordre nøje igennem.

Igår får jeg en ordre på 3 flasker, hvor ordresummen ca. er 749 kroner. Jeg bemærker at ordren har en anden faktureringsadresse, end leveringsadresse.

Jeg kan se at de adresser er på samme vej, i samme by. Den skal faktureres til en som hedder "Birthe", og skal leveres til en som hedder "Abdul". Navnene er ændret, for at passe på deres privatliv.

Der er bestilt med et Mastercard - og jeg kan ikke se hvem som ejer dette kort.

Kvinden som skal faktureres kan jeg godt finde på krak, men ham som skal modtage, kan jeg ikke finde på krak.

Hvordan skal jeg forholde mig i sådan en situation?

Venlig hilsen Peter

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja der er vel et telefonnummer med. Som du kan kontakte og sikre dig der ikke er sket en fejl ved bestillingen. Hvis der er noget der undre dig.

Mvh. Kim

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har sådanne ordrer hver dag, med "alternativ leveringsadresse", så kan ikke se der er noget specielt mistænkeligt der.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville ikke sende denne ordre.

vi har valgt at man ikke kan sende ordre hvis ikke adresse på udstedt kreditkort og leveringsadresse er den samme.

At have muligheden for at have differencieret betaler adresse og leveringsadresse er en kilde til svindel.

kan selvfølgelig være tilfælde hvor man kan sende det købte som gave, så er sagen jo en anden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
kan selvfølgelig være tilfælde hvor man kan sende det købte som gave, så er sagen jo en anden.

Eller bare en god nabo som går hjemme og kan tage imod pakken.....

Tilmeldt 31. Aug 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Tak for jeres inputs. Jeg fornemmer der er meget forskellige holdninger til emnet. Jeg forsøger at fange, ham som pakken skal leveres til, på det angivet telefon nummer. Hvis han kommer med en forfærdelig grund - bør jeg så kontakte kvinden, som er sat til faktureringsadressen? (Kan finde hendes nr. på krak.)

Henrik Koudahl:

Fresno Bob:
kan selvfølgelig være tilfælde hvor man kan sende det købte som gave, så er sagen jo en anden.

Eller bare en god nabo som går hjemme og kan tage imod pakken.....

Den er bestilt som pakke uden levering... :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)