Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trendlining denmark ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet den sidste tid at komme i kontakt med trendlining Denmark men hører intet. Er der andre der har samme problemer?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået udført noget arbejde af Julius derfra, som jeg er blevet tilfreds med, men han har ikke svaret siden torsdag. Mon ikke de svarer på mail igen fra imorgen af ?! :)

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Emil Kristensen:

Jeg har fået udført noget arbejde af Julius derfra, som jeg er blevet tilfreds med, men han har ikke svaret siden torsdag. Mon ikke de svarer på mail igen fra imorgen af ?! :)

Mvh. Daniel 

Det ville være ok for mig men det var sidste torsdag han skrev at han ville vende tilbage om fredagen, men har intet hørt selvom jeg har skrevet til ham igen, det var mere om der var nogen der lagde inde med en viden

mvh ShopSkilte.dk
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Andersen:

Daniel Emil Kristensen:

Jeg har fået udført noget arbejde af Julius derfra, som jeg er blevet tilfreds med, men han har ikke svaret siden torsdag. Mon ikke de svarer på mail igen fra imorgen af ?! :)

Mvh. Daniel 

Det ville være ok for mig men det var sidste torsdag han skrev at han ville vende tilbage om fredagen, men har intet hørt selvom jeg har skrevet til ham igen, det var mere om der var nogen der lagde inde med en viden

mvh ShopSkilte.dk

Det skal ikke forståes negativt og har ikke noget med faglighed at gøre men det undre mig at de ikke svarer på henvendelser og det kunne jo være at der var andre der havde været udsat for det samme eller ved om der er nogen der kender årsagen.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig se om jeg kan få fat i ham :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Lad mig se om jeg kan få fat i ham :)

Lucas - Hosting4Real:

Lad mig se om jeg kan få fat i ham :)

det skulle glæde mig, det sidste jeg hørte fra ham var forrige torsdag og han ville henvende sig fredag men jeg har intet hørt fra ham til trods for at jeg har sendt adskillige mails så en lille mail ville være dejlig så jeg ved hvor jeg står.

Endnu engang tak.

ShopSkilte.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)