Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en til at designe nogle Visitkort jeg skal have lavet til www.husfacade.dk Skriv for nærmere info om projektet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Umiddelbart har jeg ikke lavet visitkort før, men formatet er rimeligt enkelt. Skal du "bare have det gjort" med jeres logo, mail, telefonnummer og navn i en flot elegant pakke, eller er du ude efter en "WAUW"-faktor?

Hvis du er ude efter en enkel, elegant og effektiv løsning, så kan jeg sikkert godt hjælpe dig til en yderst rimelig pris.

For din egen skyld kan du jo besvare indlægget her, så andre også får lidt mere indsigt :)

Vh Mikkel

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MIKarlsen:
Umiddelbart har jeg ikke lavet visitkort før, men formatet er rimeligt enkelt. Skal du "bare have det gjort" med jeres logo, mail, telefonnummer og navn i en flot elegant pakke, eller er du ude efter en "WAUW"-faktor?

Jeg har nogle specielle krav til designet så den opgave er nok ikke lige noget for dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligvis ikke ;) Du er velkommen til at dele din idé her eller i en personlig besked. Jeg er "ny i gamet", og er derfor tøvende med at overvurdere mine evner. Hermed ikke sagt at jeg er uprøvet, da jeg har et par års erfaring på bagen efterhånden, men ikke i forbindelse med min egen virksomhed.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, den opgave er lige noget for Elemedia.😄 send mig en besked på info@elemedia.dk og fortæl lidt om hvad du ønsker, så sørger vi for at du får designet lige det du ønsker. VH Jasenko

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Send mig en mail på SebastianSbeen@gmail.com

Så kan jeg vise dig nogle tidlgere visitkort designs jeg har lavet, er sikker på at jeg kan lave et fedt visitkort til dig og til en god pris. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)