Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uhørt god tilbud på tekster - en god skribent skal i gang til VANVTTIGE priser

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Smid også gerne nogle referencer min vej. Står muligvis også og mangler lidt tekster.

Mvh Rasmus 

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Først skriver du: 

WebShopSpørgsmål:

SEO bevidst? Hvis du vil have en tekst til en iPhone 5 side, og du beder ham om at skrive om iPhone 5, så er den allerede lavet til at ranke på Google. Det med at skrive "SEO bevidste" tekster er ikke noget man bør begå sig i. Ofte er det bare et sælgende ord man benytter, imens andre omtaler seo tekster, som en tekst hvor 5% af teksten er et bestemt ord/keyword.

Nu om dage er de bedste "SEO artikler" en artikel som er naturlig, og som ikke er skrevet efter søgemaskinen, men efter læseren/kunden.

Derefter skriver du:

WebShopSpørgsmål:

En dedikeret og talenfuld skribent/journalist benytter netop synonymer og forskellige begreber.

Er det ik lidt som at lave en tipskupon med 13 helgarderinger? Hvis man bruger synonymer og forskellige begreber, skrives teksten ik kun mod læseren, men i ligeså høj grad mod søgemaskinerne, ergo SEO optimeret... 

Anyway jeg vil gerne se nogle referencer. Kan han skrive lange artikler? 1000-3000 ord? Bare send en PB :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo netop det jeg prøver at komme frem til. Man skyder jo netop sig selv i foden hvis man går efter såkaldte "SEO-artikler",
i det tekst i højkvalitet ALLEREDE er det såkaldte "seo bevidste" eller "seo artikler" - hvis du foretrækker det ord ;-)

Pas på med at hive tilfældige citater ud inden du har læst det hele igennem. Som jeg skrev i starten, så er tekster i høj kvalitet
allerede udstyret til at fungerer godt med SEO, og sikkert endnu bedre end såkaldte "SEO-artikler".

Som jeg netop skrev så er tekster i højkvalitet fyldt med synonymer og forskellige begreber, som netop gør at de er optimerede til SEO.

Så istedet for at hive tilfældige citater ud, og gå til angreb uden grund, så burde du lige læse det 2 gange igennem. 

Fashion-Seller:
Er det ik lidt som at lave en tipskupon med 13 helgarderinger? Hvis man bruger synonymer og forskellige begreber, skrives teksten ik kun mod læseren, men i ligeså høj grad mod søgemaskinerne, ergo SEO optimeret... 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WebShopSpørgsmål:

Det er jo netop det jeg prøver at komme frem til. Man skyder jo netop sig selv i foden hvis man går efter såkaldte "SEO-artikler",
i det tekst i højkvalitet ALLEREDE er det såkaldte "seo bevidste" eller "seo artikler" - hvis du foretrækker det ord ;-)

Pas på med at hive tilfældige citater ud inden du har læst det hele igennem. Som jeg skrev i starten, så er tekster i høj kvalitet
allerede udstyret til at fungerer godt med SEO, og sikkert endnu bedre end såkaldte "SEO-artikler".

Som jeg netop skrev så er tekster i højkvalitet fyldt med synonymer og forskellige begreber, som netop gør at de er optimerede til SEO.

Så istedet for at hive tilfældige citater ud, og gå til angreb uden grund, så burde du lige læse det 2 gange igennem. 

Fashion-Seller:
Er det ik lidt som at lave en tipskupon med 13 helgarderinger? Hvis man bruger synonymer og forskellige begreber, skrives teksten ik kun mod læseren, men i ligeså høj grad mod søgemaskinerne, ergo SEO optimeret... 

Jeg takker for den ene stjerne, en sviner af en privatbesked, som både er nedladende og uacceptabel, men sådan noget skal man åbenbart tage med, når man prøver at hjælpe. Og desuden skal du ik blande dig i, hvor og hvordan jeg køber tekster til mit firma... 

Og jeg fatter ik, hvor jeg gør grin med noget? Jeg har citeret to besvarelser i denne tråd fra dig, endda i fuld længde. Jeg har forklaret at de modsiger hinanden og endda givet en forklaring. Så hvor gør jeg grin med dig, og hvor latterliggøre jeg dig? I dont see it...

Men fair nok, jeg skal nok lade vær med at kommenterer nogle af dine indlæg igen, og så tager jeg bare en pause fra Amino, for det her pjat gider jeg sku ik spilde min tid på...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det ville have hjulpet ham endnu mere hvis du havde ladet ham skrive indlægget - Cool 

... Uhørt god tilbud .... - Sad

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Det ville have hjulpet ham endnu mere hvis du havde ladet ham skrive indlægget - Cool 

... Uhørt god tilbud .... - Sad

Big Smile ...også min første tanke!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)