Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Jeg giver de andre ret i at menuen er for svær at finde ;)  Grunden til at det ikke bliver set, er simpelthen at det er meget småt, og derfor drukner i det andet. Nu ved jeg ikke hvor låst din skabelon er ... og om det overhovedet er en skabelon. Men hvis du kan så:

1. Lad topbilledet med logo gå helt op til toppen.

2. Kør manupunkter og søgefelt ned under billedet (På en linie).

3. Lad det hvide gå helt ud til kanten (Men lad selveste teksten holde den venstre kant som den gør nu).

Så vidt jeg kan se sælger du kun et produkt? Hvis det er korrekt, så ville jeg rokere lidt rundt på siderne/teksten, så din hjemmeside bliver meget mere enkel (enkle og overskuelige hjemmesider er in lige nu). Her er mine tanker:

1. Fjern ordet forside på 1. side (Det er overflødigt).

2. Ryk mail, FB, Instagram og twitter og kontaktformular til kontaktsiden.

3. Slå teksten "velkommen til Skilaas.dk" og teksten "Om vores produkt sammen" og sæt øverst på første side/indgangssiden. Da I kun sælger et produkt, kan det kortes meget ned og skrives sammen. (OBS! Folk gider ikke at læse ret meget, så jo mindre jo bedre!)

4. Fjern overskrift og tekst omkring at I nu er i luften (Det er overflødigt). Dele af teksten (f.eks. det om jeres pris og det om at folk er velkomne til at stille spørgsmål), kan skrives ind i noget af det andet tekst.

5. Det er super med jeres tilbud om gratis fragt på forsiden. Når siden er ændret, så se om du kan skære (meget) i teksten, og sæt den et tydeligt sted som nu. Alt efter sidens nye udtryk og tekstens længde, så kan den evt. smides i en splash øverst til højre på siden. Husk splashes er pænest når de er helt enkle!

6. På siden "om os". Find nye billeder. Billedet af din kæreste (formoder jeg hun er) er ok, men dit skal skiftes! Der må ikke stå skolefoto. Højrestil evt. billederne og placer teksten til højre for billederne, hvis det er muligt (Hvis ikke så højrestil teksten under billederne). 

7. Ret teksten! Det er super at den er personlig, men da I sælger et produkt (ikke en service som f.eks. design eller coaching) vil jeg gøre teksten mere professionel. Slet alt om jeres alder og at i går i gymnasium. Det kunne gøre folk usikre på at købe fra jer da I virker unge. (Jeg må indrømme at jeg selv kunne finde på at lukke jeres side, og søge videre).

8. Ændre evt. menupunktet "butik" til køb (da I har kun et produkt).

Håber du kan bruge mine råd  ;O)  Jeg ønsker jer alt held og lykke!! :)

Mange hilsener

Rikke

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle dine råd Rikke! 

Jeg har prøvet at følge op på mange af dem, og de har været til stor hjælp. 

Jeg kan godt følge dig i at menuen skal gå ned under logoet, og at det hvide skal gå helt ud til siderne. Men ved ikke lige hvordan jeg skal gøre det. Jeg bruger "snowberry" som tema, ved du om det er muligt at gøre det? Eller hvordan? Smile

/Victor 

Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Dejligt at du kunne bruge mine råd  :))  Jeg har selvfølgelig lige været et smut forbi din side igen, og den er allerede MEGET bedre! Super :)

Med hensyn til WP temaet, så er jeg desværre ikke så godt inde i deres forskellige temaer til at jeg kan guide :/ (Jeg bruger en samarbejdspartner til det meste WP). Men mon ikke der er nogen herinde der er genier til den slags  ;)

Håber det lykkedes for dig at finde ud af det, og ellers så er din menu i hvert fald lidt mere synlig nu  ;)

Mange hilsener

Rikke

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)