Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgning om salg af produkt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Kitedanmark.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med opstart af online webshop virksomhed, og har et spøgsmål angående hvad jeg skal skrive til en virksomhed hvis produkter jeg gerne vil sælge.

Hvad skal der være med i en ansøgning til videreslag af deres produkt?

Jeg tænker umiddelbart følgende:

Navn:

Min baggrund:

Webshop grund ide:

Webshop adresse:

Forventet antal køb af produkter:

Eneret til i Danmark:

Noget jeg mangler? 

Mvh

Mark

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv været igennem samme øvelse i den seneste tid, og der er stor forskel på, hvad virksomhederne gerne vil vide.

Nogle vil gerne sælge til dig uden spørgsmål.

Andre vil slet ikke sælge til dig uanset hvad, f.eks. fordi de kun sælger til fysiske butikker eller nøje udvælger hvem de ønsker må sælge deres produkter. Jeg har også været i dialog med firmaer, som helt har valgt det danske marked fra, fordi det er for lille.

De resterende vil gerne vide noget om din baggrund m.m., som du også selv skriver i dit oplæg. De vil som oftest også gerne vide, hvad hjemmesiden skal sælge, og hvilke andre produkter, du påtænker at sælge.

Jeg vil også til enhver tid gå efter at spørge til muligheden for eneret til Danmark. For visse udenlandske firmaer, kan det være nemmere at spørge til eneret for hele Skandinavien, da det er et væsentligt større marked end bare Danmark.

Jeg synes bare, du skal komme i gang og få sendt forespørgslerne afsted. Firmaerne skal nok melde tilbage, hvilke yderligere oplysninger de ønsker.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)