Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords / PLA sporings kode?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle sammen.

Jeg har nu forsøgt i ugevis at få en forståelse af Google PLA (Shopping cart) og det er nu også lykkes meget godt, alt køre som det skal og der kommer trafik sin via Google's PLA men der er dog noget jeg slet ikke forstår, det er hvordan jeg kommer igang med at spore mine kampanger.

Problemet er lige nu at jeg har en teori om hvor mine salg kommer fra, men kan ikke helt vide det med 100% sikkerhed, jeg tror nemlig den enste uges tid har 25-50% af vores salg kommet fra Google PLA men ja jeg kan ikke helt udelukke at de kommer andre steder fra.

Er der nogle der kan hjælpe på en eller anden måde med sådan en sprogines kode, og folk der ringer en op for at sælge Adwords frabedes tak, er temmlig træt af dem der sider og kimer en ned :)

Jeg har forsøgt at connecte min Adwords konto + Analytics sammen, men det ser ikke ud til det er nok, muligvis har jeg lavet en fejl, udelukker ikke jeg har lavet en fejl mine mål fungere heller ikke helt som "planlagt" selve Google Analytics E-commencer funger nu uden problemer, den del trackes ganske fint.

Håber på en venlig sjæl her inde.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)