Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Weekend tilbud - Wordpress hjemmeside/webshop - 1495 DKK

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så har vi endnu engang slået hul på en ny weekend og derfor ville jeg lige smide et lille unikt tilbud til jer aminofolk. Læs herunder hvad jeg tilbyder indenfor CMS systemet Wordpress. Jeg har længe arbejdet med wordpress og har derfor megen erfaring både med backend samt frontend i dette system, men nok omkring mig.

Tilbuddet i denne weekend lyder på 1495 DKK.

Opsætte en hjemmeside i wordpress for dig med et tilrettet tema som er indrettet som du ønsker det og derved får en hjemmeside som du kan relatere til samt der har interesse for dine kunder/læsere. Ved tilretning menes der, at der vil blive brugt et tema fra wordpress databasen som tilrettes 100% som du ønsker det rent frontend mæssigt. (Betalte temaer vil også være muligt ved merpris hvis det aftales)

Bearbejde konverteringen på hjemmesiden. Hvordan får man din kunde/læser frem til det ønskede resultat i form af solgt produkt eller læste artikler.

Forfatning af 3 tekster på minimum 400 ord. Dette kan være alt fra SEO artikler og helt frem til handelsbetingelser som aftales med dig som køber.

Basal SEO optimering af den komplette hjemmeside med henblik på sidens hoved søgeord. Opsætning af SEO på hovedsider samt undersider som indlæg mm.

Ved valg af webshop vil der blive oprettet max. 10 produkter med tekster og billeder fra dig som køber, ved mindre de 3 overstående tekster bruges til dette.

Er du frisk på, at investere i dette tilbud i denne weekend, så lad mig endelig høre fra dig. Du kan kontakte mig her på amino via. PM eller på min mail som er følgende: Yupsdk@gmail.com

 

Jeg lytter til dig - jeg ønsker, at vi er enige om produktet! Jeg er klar, er du?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver lige denne et skub i op i køen, da den var postet rimeligt sent.

Beklager.

God Weekend :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvis det kommer til at se ud som jeres egen fiske side så tror jeg dine kunder bliver skuffet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remy.

Det var da en konstruktiv feedback. :/ Hvad mener du helt specifikt? Har du visningsproblem med din browser eller hvordan?

Men nej. Det kommer til, at se ud som køberen ønsker. Som sagt, så ønkser jeg at vi er enige om produktet ellers vil det blive rettet til, så det er som ønsket.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kevin.

Det går helt galt i IE 11.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolay.

Mange tak for billedet. Det vil helt sikkert blive kigget på.

----

Men nok om den side nu :) Er du interesseret i tilbuddet, så lad mig høre fra dig.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbuddet kan eventuelt også bruges til nyt affiliate side, da jeg har rimelig stor erfaring inden for denne form for marketing.

Lad mig høre fra dig :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er fortsat åbent for tilbuddet.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nok en god ide at lytte til rådet om at fikse din egen side først, så går det nok lidt lettere med salget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam under undersøgelse.

Det kommer ikke til, at have betydning for tilbuddet, da tilbuddet ikke er færdigt før kunden er tilfreds.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)