Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke områder skal man holde sig fra?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, 

Jeg har længe gået med den tanke om en webshop, jeg har så også skabt kontakt med nogle leverandører. Men så kommer det hele pludseligt. Jeg tænker på om markedet for skjorter, poloer og generelt tøj til mænd er for "booket"? Altså er der for mange om budet?
Er det derfor et for svært marked at starte på? Jeg kan nemlig let finde en masse webshops med dette.

Nogen som har erfaringer med dette, eller er det bare at springe på? 

Mvh Lasse 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har noget nyt og unikt at byde ind med, så er det bare at springe ud i det, men hvis du vil gøre præcis som de andre og sælge de samme mærker, så er konkurrencen nok ret hård - dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre, men så får du det sandsynligvis rigtig svært.

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nemlig det jeg tænkte.
Men tak for svaret :) 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig Martin, skab noget unikt, eks. god kundeservices hos os vægter vi kundeservices utroligt højt og det må man sige kunderen godt kan lide, vi er også i stor konkurrence med så mange andre hunde webshops på markedt, men vi mener selv vi har skabt en ny mode at drive dyredetail shop på, gør det samme med hensyn til tøj eller en annde branche og du vil opnå hurtigere success end bare at gøre som de andre i klassen! :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)