Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kategorisering i Dinero

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er kasser for en forening og sidder og roder med at komme i gang med regnskab i Dinero. Jeg har ingen tidligere erfaring med regnskab.

Vores forening har en række arbejdsgrupper, som hver har fået budgetteret et beløb til året. Jeg vil gerne, når jeg når til årsregnskab, enkelt kunne overskue hvor meget de enkelte grupper har brugt i løbet af året, og samtidig kunne bruge Dineros "beskrivelse" funktion til bestemmelse af om et der er belæg for moms ved diverse køb. Har jeg overset en funktion i Dinero der kan dette?

mvh

Lasse

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

lassehornbek:

Hej

Jeg er kasser for en forening og sidder og roder med at komme i gang med regnskab i Dinero. Jeg har ingen tidligere erfaring med regnskab.

Vores forening har en række arbejdsgrupper, som hver har fået budgetteret et beløb til året. Jeg vil gerne, når jeg når til årsregnskab, enkelt kunne overskue hvor meget de enkelte grupper har brugt i løbet af året, og samtidig kunne bruge Dineros "beskrivelse" funktion til bestemmelse af om et der er belæg for moms ved diverse køb. Har jeg overset en funktion i Dinero der kan dette?

mvh

Lasse

Hej Lasse.

Det du søger hedder projektstyring eller bogføring med dimensioner.

Det er desværre ikke muligt i Dinero endnu.

Læs om hvad vi arbejder på her:

https://dinero.dk/om-dinero/roadmap/

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)