Vil du anbefale andre iværksættere at klare faktureringen selv i excel eller i et regnskabsprogram i opstartsfasen? Hvorfor vælger du excel, når der er mange tjenester, hvor det stort det er gratis? Jeg skulle fornylig bruge en faktura skabelon i excel og syntes ikke rigtig jeg kunne finde nogle gode på internettet. Derfor lavede jeg en selv – det er derefter blevet til denne side, hvor jeg deler ud af skabeloner til andre: http://www.danskfakturaskabelon.dk/ Du kan gratis hente ”hele pakken” til iværksætteren Faktura skabeloner på dansk og engelsk Kreditnota skabeloner på dansk og engelsk Rykker skabeloner (Rykker 1 + rykker 2 med inkassovarsel) Der har indtil videre været rigtig mange downloads, hvilket kun kan betyde, at der er en del mennekser, som gerne vil bruge excel til deres fakturering. Også selvom flere regnskabsprogrammer og fakturaprogrammer lystigt deler ud af deres ydelser. Hvilket jeg faktisk synes er helt fantastisk, at de gør! Spørgsmålet er, hvorfor vælger du at fakturere i excel eller hvorfor vælger du et regnskabsprogram? |
Jeg ville vælge et regnskabsprogram! Excel er enkelt og nemt men ikke holdbart hvis du vil mere med din virksomhed.