Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop varer: fragt, fragtpriser, forsikret?, Paypal

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Six,

Ja et et firma/cvr. nr. giver lidt ekstra administrationsarbejde, men nu ved du, hvor du kan gå købe labels, når du kommer lidt videre :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Six:
Da jeg er komplet nybegynder på dette område vil jeg gerne se hvordan det går med salget osv. før jeg registrerer mig som firma. Det et medfører vel en del komplikationer hvis jeg opretter mig med cvr. nr. gør det ikke? Jeg skal lave og aflevere regnskab osv..?

Du slipper ikke for at lave et regnskab, hvis du vil kører det lovligt. Også selvom du ikke har oprettet et firma. Det er ikke så svært, så det skal skræmme dig væk, men du skal nok regne med at bruge noget til på at komme ordentligt igang. Jeg startede også som dig uden et firma, og efter 2-3 måneder kunne jeg se at det nu var på tide at oprette et firma. Jeg lærer stadig nye ting hverdag, men tager det i små skridt og i mit eget tempo.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet Kim. Jeg har også brug for at tage et skridt af gangen ellers kan det godt virke uoverskueligt nogen gange. Men jeg kan ligeså godt så småt begynde at kigge på det.

Har du brugt en guide til at lave regnskab? Hvor kan jeg lære mere om det? Bruger man Excel/ Numbers til det eller er der nogen speciel formular man bruger til det? 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :