Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop varer: fragt, fragtpriser, forsikret?, Paypal

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Den funktion er slået til - det er godt nok mærkeligt.

Mine kunder havde før muligheden for at trykke på et link, hvor der stod noget i retning af "Hvis du ikke har en paypal konto, så tryk her", men det link er væk, og jeg har også hørt det er fjernet fra andre.

Men igen, den funktion er slået til hos mig, men giver ikke mine kunder mulighed for at betale med visa.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft flere kunder hvor det er opstået helt uden varsel og helt uden der er ændret i shop eller andet, så det er temmelig mystisk.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man benytter "Website payment standard" hos paypal, så burde man kunne betale med visa https://www.paypal.com/webapps/mpp/paypal-payments-standard med mindre at det er slået fra, for danske webshops, hvilket måske er det der er sket

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var på posthuset og forhørte mig:

Sender jeg en boblekuvert op til 50g så koster det 9 Kr. Fint. God pris.
Sender jeg den samme -forsikret som så er et anbefalet brev koster det 85 Kr.!
Pokkers! Det er da rigtig dyrt. Vil kunderne godt betale det?
Og hvis ikke ja så er der jo den mulighed at jeg dropper at sende forsikret... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 7
Fra  EDI-SOFT AS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Six, 

Har du overvejet et mere automatisk fragtsystem?

Jeg arbejder til daglig for EDI-Soft som tilbyder et fragtsystem kaldet CONSIGNOR. Gennem CONSIGNOR kan du få opkobling til mere end 200 forskellige transportører, og samtidig forsikre dine forsendelser meget billigt og uden selvrisiko, få track & trace, fragtprisberegning, labelprint. 

Der findes en CONSIGNOR Freemium løsning som er velegnet til iværksættere. Med CONSIGNOR Freemium kan man kvit og frit anvende vores software indtil man opnår en vis volumen. 

Tjek evt. www.edi-soft.dk 

Med venlig hilsen 

Mie Dohn

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mie Dohn:

Hej Six, 

Har du overvejet et mere automatisk fragtsystem?

Jeg arbejder til daglig for EDI-Soft som tilbyder et fragtsystem kaldet CONSIGNOR. Gennem CONSIGNOR kan du få opkobling til mere end 200 forskellige transportører, og samtidig forsikre dine forsendelser meget billigt og uden selvrisiko, få track & trace, fragtprisberegning, labelprint. 

Der findes en CONSIGNOR Freemium løsning som er velegnet til iværksættere. Med CONSIGNOR Freemium kan man kvit og frit anvende vores software indtil man opnår en vis volumen. 

Tjek evt. www.edi-soft.dk 

Med venlig hilsen 

Mie Dohn

Tak for rådet Mie. Jeg har nok for få varer og forsendelser til at vælge en automatisk løsning p.t.
Jeg synes det virkede ret uoverskueligt med alle de tegninger på jeres hjemmeside. Jeg har ihvertfald som iværksætter/webshop ejer brug for klart og tydeligt at kunne se hvad jeg skal betale for fragten. Jeg kunne heller ikke se noget omk. "Freemium" som du omtalte. Bare lige lidt feedback...

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig på bar bund. Det vil være rigtig rart at høre fra andre som har webshop og hvad de gør for at kunne tibyde kunder en rimelig fragtpris. Jeg kan se på en anden smykke-webshop at de tager 29 for forsendelsen. 
Skal jeg droppe at sende forsikret og så bare tage en fast pris som feks. 40 Kr. hvor overskudet så går til at dække eventuelle tab i posten? 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 7
Fra  EDI-SOFT AS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for feedback. 

Hvis du vil vide mere om freemium løsningen kan jeg få en af mine kolleger til at kontakte dig til en uforpligtende samtale? 

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Hej Six,

Har du tjekket Pakkelabels.dk ud?

Hvis du har et cvr. nr. så kan du oprette dig på www.pakkelabels.dk. Her kan du købe købe Post pakkelabels fra 39 kr. med T&T. Bemærk, at du ikke behøver at indgå nogen aftaler med Post Danmark.

Post Danmark pakkelabels er forsikret op til 4.800 kr (se mere her http://www.postdanmark.dk/da/Logistik/Pakker/pakker_uden_aftale/Sider/Postpakker.aspx).

Servicen er gratis at benytte.

Tak for svar. Nicklas. Det lyder som den bedste løsning men jeg har ikke cvr. endnu. Da jeg er komplet nybegynder på dette område vil jeg gerne se hvordan det går med salget osv. før jeg registrerer mig som firma. Det et medfører vel en del komplikationer hvis jeg opretter mig med cvr. nr. gør det ikke? Jeg skal lave og aflevere regnskab osv..?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)