Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop varer: fragt, fragtpriser, forsikret?, Paypal

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg åbner snart min webshop hvor jeg vil sælge smykker.
Hvad er bedste/billigste/sikreste løsning ang. fragt? Varer sendes i små boblekuverter på 12 x 17,5 cm.
Bortset fra PostDK hvad er så mulighederne? Skal jeg sende forsikret eller kan det ikke betale sig? Smykkerne koster fra 250-1200 Kr. med et enkelt på 2200 Kr.

Jeg har valgt Paypal med mulighed for at betale uden at oprette en Paypal konto som betalingsløsning og regner med at det vil være ok til at starte med.

Håber i kan hjælpe mig med disse spørgsmål tak!

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen der kan dele deres erfaring om dette?
Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Post Danmark, vil jeg mene være ideelt. De kører med priser fra 9 kr. ved 0-50 gram, og 18 kr. ved 50-100 gram. 

/Victor

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Post DK og forstår ikke helt hvorfor ikke du ønsker at bruge dem?
Deres fragtpriser afhænger af pakkens vægt. Vi har ikke en erhvervsaftale hos dem endnu, da vi stadig er i opstartsperioden. 

Alt efter antallet af dine ordre osv. kan du nok sætte en aftale igennem med GLS eller lignende firma.  

Hvis jeg solgte smykker eller lignende til den pris, ville jeg forsikre eller have track and trace på pakken. Dette ville jeg gøre da det af og til hænder, at pakken bliver væk. 

Håber du kunne bruge bare lidt af det :-) 

Venlig hilsen,

Mads 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at give dig et entydigt svar - det afhænger bl.a. af dine kostpriser, du vil ikke kunne udgå tab, hvis du sender dine produkter som brev, der vil uden tvivl forsvinde noget i posten. Hvis din kostpris er lav nok, så kan det være det kan betale sig. Af fragtalternativer kunne være GLS som ved en fornuftig volumen er til at forhandle med.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver at man kan betale med Paypal, uden at have en konto hos dem. Jeg mener bestem at den mulighed er blevet fjernet for nyligt. Man har tidligere kunne betale med sit visakort, uden at have en konto hos paypal, men ikke længere.

Men hvordan klare du den så ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, mange tak for jeres svar 

Jeg vil skam gerne bruge PostDk jeg troede bare det ville blive for dyrt og derfor tænkte jeg også det med at sende uforsikret. Men ville også gerne lige høre jeres meninger. Så det vil jeg da afgjort lige checke ud.
Super! 

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey KS71

Jeg har opgraderet min paypal konto gratis til en erhvervskonto og dermed kan mine kunder betale med visa/dankort (ikke dankort) osv. uden en paypal konto.

Fra Paypal hjemmeside:

"For nye købere vil det være frivilligt, om de ønsker at oprette en PayPal-konto. Det betyder, at dine kunder kan fuldføre betalingen først og derefter beslutte, om de ønsker at gemme deres oplysninger i en PayPal-konto til brug ved fremtidige køb. Betalingen foregår nemmere, hvilket resulterer i en mere samlet salgoplevelse og tilfredse kunder."

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Six:
Jeg har opgraderet min paypal konto gratis til en erhvervskonto og dermed kan mine kunder betale med visa/dankort (ikke dankort) osv. uden en paypal konto.

Jeg har også en erhvervskonto hos paypal, og den funktion med at kunder kan betale med et visa, uden at have konto hos paypal,  forsvandt fra min indkøbskurv for cirka 1måned siden. Men jeg vil da lige prøve at undersøge det.

jeg har lige undersøgt det nærmere, og jeg har ikke den mulighed mere. Den er helt væk, med mindre at man skal aktivere den et eller andet sted. Har du selv undersøgt det i din egen indkøbskurv ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg checkede det tidligere ja men vil lige checke igen i dag.

Ja du skal slå det til:

"Hvis du vil slå funktionen fra, skal du bare gå til fanen Min profil og klikke på Webbetalingspræferencer under kolonnen Salgspræferencer og markere feltet Ja/Nej under Valgfri PayPal-konto."

 Fra Paypals side.

Fortæl om du får det til at virke.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)