Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler lagerstyring - søger anbefalinger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger tøj og har brug for et lagersystem, meget gerne i et regnskabssystem, der kan håndtere et lager. Jeg har kig på C5, men det kan ikke hjælpe mig. Min udfordring er, at jeg har tøj som sælges i flere størrelser, dvs at et varenummer skal indeholde flere størrelser. Hvad kan anbefales, uden at det bliver alt for dyrt.

Lige nu bruger jeg en access database, men jeg er lidt træt af, at jeg selv skal ind i min database for at registrerer et salg, og på den måde holde styr på mit lager.

- Kim - 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KS71 

Både C5, Navision og andre kan styre "versionering" som du fx. kan bruge til skostørrelser, farver eller lign. Det handler udelukkende om at du får det sat rigtigt op, og at du har de moduler du har behov for.

Visma og E-conomics kan også.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft fat i supporten hos Inventio, der tilbyder C5. De siger at den version ikke kan klare det. De nævnte ikke noget om tillægsmoduler der kan klar det.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fakturerer du - hvilket værktøj?

Tænker på om der kunne ske en automatiseret opdatering til Access.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu bruger jeg Dinero.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Itnvision.dk har arbejdet med den problemstilling før dog i forhold til e-conomic lager kunder og vi har lavet løsninger som kan håndtere dette.

1) Variansstyrings Appen fungere som en integreret del af e-conomics brugerflade.

I appen indlæser du et varenummer som er oprettet i e-conomic. Herefter laver du de forskellige varianser til varen. Du har mulighed for at lave 3 forskellige: størrelse, farve og brede hvis det er nødvendigt.

2) Vi har så lavet en salgsapp som kan kobles sammen med varians delen så du kan oprette ordre med varians og sende disse til e-conomic.

Håber det er noget information du kan bruge. Du er meget velkommen til at skrive til mig på mhp@itnvision.dk hvis du har lyst til at høre mere samt en test af appen Geeked

Mvh

Morten

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Morten :)

Men så vidt jeg kan forstå, har e-conomic deres eget lagersystem. Men kan det ikke det samme, som jeres lagersystem ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim :)

Joh e-conomic har deres eget lagerstyring men det er ikke så flexibelt i forhold til hvad nogle af deres brugere gerne vil have. I forhold til varians styring er den næsten ikke eksisterende med mindre du laver individuel varernumre til dine varianser. 

Udfra hvad jeg kan forstå så vil e-conomic hellere ikke udvikle mere på lagerstyringsdelen men holde sig til faktureringsdelen.

Det gode ved vores app er at i takt med at du bliver større og får flere krav til lagerstyring (lokationer, pluk, varemodtagelse, status med håndterminal) så kan det tilkøbes :) 

Mvh

Morten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ja de store systemer kan du betale dig fra alt... De suger dig tør Devil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)