Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indberetning af moms giver maerkelig periode

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg er nystartet virksomhed siden d. 1/7 i aar, 2014

Jeg har umiddelbart ikke faaet noget at vide om hvornaar jeg skal indberette moms, men troede saadan set det var nu. Kan det vaaere paa et andet tidspunkt?
Naar jeg saa gaar ind paa skat for at indberette, faar jeg muligheden for at indberette en periode 1/7 til 30/9 men det er i 2013.
Saa jeg gaetter lidt og taenker at jeg kan aendre moms fra sidste aar? Selvom jeg intet firma har haft, ergo skal det ikke goeres. Og gaetter saa mere paa at jeg skal indberette moms d. 30/9 2014

Haaber nogle kan hjaelpe :)

Tak

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har umiddelbart momsperiode fra 1/7 - 30/9 2014, men du kan jo først indberette på denne periode, når perioden er udløbet. Så du skal vente til oktober før at du kan indberette din moms.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Saa den viser sig foerst paa skat paa et andet tidspunkt? Altsaa om en maaneds tid?
Kan jeg vaere sikker paa det eller skal jeg ringe ind og spoerge dem?

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de viser sig først når perioden er udløbet. Du kan også se på din registreringsattest, der vil der stå hvornår du skal afregne moms.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)