Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik vi endelig live :)

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Så blev det endelig dagen, hvor jeg kan gå live med DUCKSUITE. Til at starte med, har vi lavet en simpel hjemmeside (http://ducksuite.com/), da programmeringen af selve softwaren stadig er undervejs - men vi tager nu i mod virksomheder som kunne være interesseret i, at deltage i beta-testen af softwaren.

Jeg er med på, at hjemmesiden stadig har mangler, men vil hellere lancere og få en masse feedback. Man kan være så utrolig klog selv, men friske øjne på ens projekt er simpelthen noget helt andet.

Hvad går DUCKSUITE så ud på?

I alt sin enkelthed, så går det ud på at indsamle brugergenereret billeder fra Instagram og benytte dem på sine egne sites. Et eksempel herpå kan være en webshop, som beder sine kunder om at tage billeder af hvordan en bestemt trøje webshoppen sælger klæder dem og uploade billederne med et bestemt hashtag.

I DUCKSUITE har webshoppen lavet et album, som konstant henter billeder ind med præcist det hashtag. Når man vil publicere albummet, så trykker man blot på knappen og softwaren laver en kode, som indsættes på ens hjemmeside og billederne bliver derefter vist.

Derudover indeholder DUCKSUITE på nuværende tidspunkt følgende funktioner:

- Muligheden for at svare på spørgsmål eller kommentarer direkte, hvis ens firmanavn bliver nævnt eller man blot vil deltage i en samtale.

- Filtreringsmuligheder: Lokation, minimum antal likes af et billede, minimum antal følgere af en person som har uploadet billedet og minimum antal kommentarer på et billede.

- Fire forskellige måder, at fremvise billederne.

Grundstammen i DUCKSUITE er, at give virksomheder mulighed for at finde billeder på Instagram, som de kan bruge på egne sites og gøre ens kunder til fans af ens produkter. Udover dette, vil der på sigt komme flere og flere funktioner til - men det må beta-testen vise, hvilke vi skal satse på i forhold til alle dem vi har liggende.

Skulle I være interesseret i, at få information omkring lanceringen af selve softwaren, så skriv jer op på hjemmesiden. Derudover vælger vi en håndfuld virksomheder, som får gratis adgang til at benytte sig af softwaren - men som samtidigt også skal fungere som testere.

Jeg er i hvert fald en rigtig glad mand i dag, da det har været længe undervejs og det er en stor dag for mig. Hvis I har nogen spørgsmål, så kom endelig med dem.

 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske fik jeg lagt indlægget op på et forkert tidspunkt, men er der ingen der har kommentarer til konceptet, spørgsmål eller måske kunne være interesseret i at tilmelde sin virksomhed?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn

Synes da det lyder utrolig spændende, og bestemt noget en del webshop ejere her fra siden kunne have interesse i :-)

Desværre er det ikke noget jeg selv står og mangler, men tror nok du skal kunne finde nogle betatestere her på siden hvis du giver det lidt tid..

God vind med det !

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Mange tak for din feedback - det sætter jeg pris på. At gå live med sit eget projekt efter at have postet mange penge i det, er jo yderst skræmmende. Vi har dog allerede et par virksomheder som skal teste - bl.a. et stort tysk bilmærke :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser sku godt ud. Held og lykke med dit projekt.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Remy - sætter pris på din ros! Du kender det sikkert selv, men man kommer virkelig til at gå i detaljerne med alt og det gør bare, at man udsætter blot at gå live. Jeg gjorde i hvert fald, så blev presset af min programmør og designer til, at gå live så vi kunne få feedback og begynde, at opbygge en virksomhedsbase, som kunne være interesseret i softwaren.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige jeg synes det er et skide spændende koncept, som jeg håber webshop ejere vil tage til sig! Derudover rigtig flot hjemmeside!

Lidt korrektur. DUCKSUITE er det ikke forstået som jakkesæt, som det ses i jeres logo? Er det så ikke sandt at det er uden e, altså DUCKSUIT? :-) Er der en mening med dette eller tager jeg bare fejl?

Mvh. Simon  

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende, men hvordan undgår man at bryde copyright reglerne?

For personerne, der har taget billederne, har vil rettighederne til dem og så må man vel ikke bare udenvidere benytte dem på ens hjemmeside?

Virker det også med wordpress?

Mvh

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Det er således, at virksomhederne benytter sig af unikke hashtags og laver en konkurrence med dette hashtag. Hvis folk så vælger, at uploade et billede med det unikke hashtag så ved de også, at virksomheden muligvis bruger billedet på deres hjemmeside eller sociale profiler.

Ja, det virker på Wordpress. Det er blot en kode som skal sættes ind og så virker det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør man hvis jeg for sjøv - tager et ikke så godt billed (Drunk en lørdag nat) - og smider hashtag på? ender det så op på en andens webshop?

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)