Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettet CVR en anelse for hurtigt! eller har jeg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Som min overskrift lyder på, er jeg kommet til at oprette en bruger på cvr.dk alt for tidligt. Det skal forstås på den måde, at jeg ikke har eget firma endnu, og tjener derfor ingen penge, på en forretning, jeg endnu ikke har. Hvilket jo er ret dumt, at registrere sig på cvr.dk så. Jeg er derimod stille og roligt igang med at udvikle på en idé til en webshop, men er slet ikke nået så langt som at have en hjemmeside op at kører. Jeg skulle naturligvis ha' ventet med at tilmelde mig på cvr.dk før jeg har fået noget jeg kan sælge ud af. Jeg kom aldrig længere end at oprette mig en bruger, ved at indtaste mit cpr nummer og personlige oplysninger, som adresse og tlf nr. Tæller det som en cvr registregering, eller skal jeg først søge om et? Jeg vil bare sikre mig, at der ikke bliver trukket noget i forhold til gebyrer, nu hvor jeg har indtastet mit cpr nummer. 

Jeg håber der er nogle kloger hoveder derude, der vil hjælpe mig! 

Mvh

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gratis at oprette en enkeltmandsvirksomhed, så du får næppe nogle regning på det ;-)

Men hvis du ikke er sikker på at du fuldførte oprettelsen, så er den nok heller ikke gået igennem?

Du burde i hvert fald have modtaget en masse emails om det, hvis du har.

 

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste mail jeg har modtaget er en aktiverings mail, for at min bruger kan blive aktiveret. Jeg undgik selvfølgelig at klikke på det, men prøvede efterfølgende at klikke "tilmeld cvr" på hjemmesiden, hvor jeg så får en fejl meddelelse op på skærmen om, at jeg ikke kan tilmelde mig da jeg allerede er tilmeldt. Jeg har heller ikke modtaget et cvr nummer, men modtager man det med det samme, eller går der først nogle dage?? Jeg har skrevet til dem for at informerer dem om min fejl, men der kan godt gå 3-5 uger før de svarer tilbage.  

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har misforstået det lidt - det lyder til du bare har oprettet en bruger på cvr.dk, det er jo bare til at købe regnskaber osv. så den kan du nok roligt aktivere uden der kommer nogen efter dig :) 

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar! Yes

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af din situation ville jeg nok lade mig registrere alligevel. Hvis du forventer at få en indtægt på f.eks. 40.000 om et år og indtil da har brugt f.eks 30.000 i telefon, husleje, web-sider, e-mail, internetopkobling etc. etc. vil du så kun have et overskud på 10.000 at skulle betale skat af. Ellers skal du betale skat af al indtægten. Du vil iøvrigt også have den fordel, at du løbende får momsen retur.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

selv om man ikke er registreret skal man da føre regnskab og de udgifter som alene kommer fordi man skal ha indtægten og ikke også hænger sammen med privatlivet - har man skam da ret til at bogføre/regnskabsføre og trække fra nå man opgiver overskud til skat. Registreret eller ikke, man må trække de konkrete udgifter fra indtægterne

Det man IKKE kan er at få underskud hvor man trækker det fra i anden personlig indkomst, det kan man kun som registreret og ved seriøs erhvervsmæssig drift

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)