Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør/PARTNER søges til spændende opgave!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle.

Søger programmør/PARTNER til et større arbejde.

Hele idéen er på plads, den er klar, skrevet ned, men mangler bare en der kan udvikle det … -.-  Jeg er selvfølgelig åben for en ændring, hvis jeg ser en fordele i den) 

Havde jeg selv mulighed for udviklingen havde jeg gjort det, men da jeg ikke besidder IT-kundskab bliver det lidt svært.  
 

Arbejdet består af opsætning af en større WEBSHOP med Log in og andre finesser.

____________________________ 

Nærmere info fås ved interesse.

 ____________________________
 

Der betales IKKE for arbejdet, da jeg regner med vi skal køre det på længere sigt SAMMEN. Da vi er partner deler vi overskuddet hvis/når det kommer så langt. Har du interesse for opsætning af WEBSHOPS og iværksætteri skal vi da finde ud af noget sammen. ;) 


JEG FORVENTER en stor arbejdsmorale/seriøsitet  omkring emnet og, at du ikke bare springer fra, fordi du ikke gider mere.
Jeg selvfølgelig forstående overfor din fritid. Jeg spiller selv fodbold og går i 2.g. Men jeg har da et par timer i weekenden til projektet, hvilke jeg også forlange du skal have.

Kort om mig: 

Jeg har interesseret mig for iværksætteri i snart 2 år og ved stort set alt om dropshipping
Har en smule erfaring med marketing, og har haft succes med et tidligere produkt. 
  

Skriv til mig her på Amino eller på Ivaerk@hotmail.dk for at få mere info. 


Håber ar høre fra en af jer.  :) 

VH
Patrick Johannesen

 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Patrick Johannesen:
Men jeg har da et par timer i weekenden til projektet,

Patrick Johannesen:
Der betales IKKE for arbejdet,

Og det som stort set alle ikke skriver er hvad de selv har at byde ind med udover den gode ide ? - Har du viden/erfaring med salg, marketing, reklame eller tidligere haft succes på området ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Lad mig være den der skal ødelægge din drøm og høste 1 stjerner.

Du finder ikke en der vil lave alt arbejdet for dig.

 

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

WebShopSpørgsmål:
Du finder ikke en der vil lave alt arbejdet for dig.

VAR?! 
Det var sådan jeg troede det fungere? :( :( 

HAH - nej selvfølgelig ikke.. Succes kommer ikke sovende til en?    Hvis han/hun vil have jeg gør noget, så programmeringen bliver nemmere, står jeg da klar til at træde til.


Den opgiver at blive bedre - ophører med at være god. 
Hvis personen vil lære mig noget om programmeringen, for at opnå tidsbesparelse, er jeg da parat med notespapiret!  


WebShopSpørgsmål:
Lad mig være den der skal ødelægge din drøm og høste 1 stjerner.
 
Haha, men godt vi fik den på plads. Ser gerne jeg tager en snak om arbejdesfordelingen med en evt. interesseret. :) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Johannesen:
Hvis han/hun vil have jeg gør noget, så programmeringen bliver nemmere, står jeg da klar til at træde til.

Aaaargh det er vidst ikke helt det der menes. Nu har du godt nok givet MEGET sparsommelige informationer, men generelt kan det siges, at der skal flere kompetencer til end at kunne programmere en hjemmeside. Design, produkter, samarbejdspartnere, markedsføring osv. er eksempler på områder der skal dækkes ind over, som man ikke kan forvente af en programmør. Hvem har du tænkt dig skal stå for dette? Hvis der skal betales for disse ting, hvem skal så indskyde kapital?

Du bliver nødt til at præsentere dig selv og dine kompetencer mere specifikt. Du kan selvfølgelig være heldig at score i nærheden af 5 % af overskuddet fra virksomheden, hvis du ingen relevante kompetencer har, men derimod kan tilbyde kapital og/eller "slave"-arbejdsopgaver.

Du kan evt. læse følgende indlæg for at forøge dine chancer for at finde en "gratis" programmør:

http://www.amino.dk/blogs/strongpeople/archive/2013/09/29/scor-en-programm-248-r.aspx

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Tak for svaret, mit problem er løst.  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)