Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyåbnet webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)
Jeg vil gerne have lidt feedback på min nye webshop - http://showermusic.dk/ 

Ser frem til at høre om der er nogen der har noget.

Mvh

Oliver Veber :)

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk rimelig ok side, men rigtig fedt produkt synes jeg!:)

Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. webshoppen, så ser den flot ud. Jeg kan desværre ikke sige, om din målgruppe siger det samme, da jeg ikke er i dit segment.

Hvis man kigger i kategorien, produkter, så er dine billeder misvisende, i forhold til teksten... Altså, Det første billed ser man 5 af den samme slags produkt med hver sin farve, men teksten siger mushroom grøn... Dette fangede jeg først, da jeg klikkede på produktet, og ville vælge farve, og da bemærkede at man ikke kunne. Jeg brugte heldigvis ikke mere end 2 minutter. Men dette kunne være katastrofalt hvis det kunne være en potentiel køber..

Der skal tjekkes grammetik og stavefejl. <Fandt en stavefejl i din handelsbetingelser>

Du har i din fane: Forside, produkter, handelsbetingelser og om os... I om os, har du også handelsbetingelser... Burde den ligge der? Der er såfremt også levering, som er et uddrag fra din handelsbetingelse.

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om: Om os.. Da jeg ikke kan få et billed af, om i er troværdige eller ej.

Når man skal bestille varen, hvad er så forskellen på check ud, og paypal. Jeg kommer ind på den samme side anyways

Ellers vil jeg mene at siden er fin.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)