Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress problemer!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har som overskriften lyder, problemer med Wordpress, og derfor kunne det være fedt, hvis DU gad hjælpe?

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor jeg fx vælger ny baggrunds farve (om dette skyldes valg af tema, ved jeg ikke?)

Jeg søger bare stærk hjælp, så send mig en privat besked her på Amino, hvis du lige vil hjælpe.

Selvfølgelig får du noget for det :-) !

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er på grund af valg af tema, hvis der ikke er en funktion til det i admin-panelet, da ikke alle temaer understøtter dette.

Du kan evt. smide et link til din side samt en beskrivelse af hvor du ønsker ny baggrundsfarve, så vil du helt sikkert få en løsning på dit problem.

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:
Du kan evt. smide et link til din side samt en beskrivelse af hvor du ønsker ny baggrundsfarve, så vil du helt sikkert få en løsning på dit problem.

Min side er www.fodboldnews.dk, jeg finder mig bare et nyt tema :-)

Martin Laugesen:
Det er på grund af valg af tema, hvis der ikke er en funktion til det i admin-panelet, da ikke alle temaer understøtter dette.

Jeg tænkte det nok ;-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

fodboldnews.dk:
jeg finder mig bare et nyt tema :-)

Fair nok. Jeg håber dog ikke, at det er på grund af baggrundsfarven, da det kan fixes på 2 minutter Wink

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:
Jeg håber

dog ikke, at det er på grund af baggrundsfarven, da det kan fixes på 2 minutter Wink

Det er det bestemt heller ikke, jeg havde bare været lidt for hurtig :-) - temaet så ellers fint ud som demo, og den passede perfekt som et nyheds-site :-) !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)