Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny mulig konkurrent til Just-Eat og Hungry??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lige så meget for at informere om, at det ikke "bare" at lave en app og med 2-3 tryk har du bestilt en pizza. Du skal igennem sikkerhed ved hvert køb.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Eberhard:

At forsimple eksisterende koncepter bliver generelt kæmpe stort inden ret længe. Det er langt sværer at fjerne en funktion end at tilføje en.

Det var kloge ord, det der. Kunne ikke være mere enig.

Det var helt sikkert en quote der ville være værd at bruge i fremtiden! ;-)  

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, nu ved jeg ikke 100% hvordan app's udvikles da jeg selv er web udvikler :) men kunne tænke mig det var lidt i stil med web især den måde som eks. ePay frem viser det på :)

Men er enig det tager ikke bare 1 uge at lave det ;)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Skallerup:

Paris Nakita Kejser:

Det korrekt det kræver man er PCI certificeret for at gemme oplysninger på egen server, men i form af Abo. som køres igennem de forskellige gateways kræver det altså ikke PCI godkendlse fra shop ejeren, der skal dog køres en normal transasion igennem hver gang man skal benytte et helt nyt kreditkort efterfulgt trækker man bare pengene hvis kunden har tilladt det.

Det lyder meget rigtigt, men for at en kunde da skal kunne bestille, skal man igennem en sikkerhedstest enten ved brug af et privat kodeord eller indtastning af CVC ved hvert køb

Men kan de fleste ik også huske deres kreditkort info ud af hovedet idag? CVC er 3 cifre, og man skal ik have handlet mange gange online, før de ligger i baghovedet... Det samme med evt kortnummer og udløbsdato...

Jeg kan da huske de 4 kreditkort jeg har uden af... Inkl det kort, som jeg sjældent anvender...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg har lært igennem årene er: 

Man skal passe på med at altid lytte efter nej sigerne og dem der siger det er svært,,,, JA det er svært men det er alt forretning næsten til at starte med,, og hvis alle kunne så gjorde de det..

Tro mig,, gå i gang for hvis du kender dig selv og har et "drive" uden lige så vil det lykkes for dig.. Ja det bliver ikke nemt men hvis du ikke prøver så vil du blive skuffet den dag en anden gør det og får kæmpe succes.

Bare mine tanker om det....

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig; forklar mig hvad forskellen vil være på denne og den app som fx just eat har?

Du skal være logget ind på en eller anden måde for at appen ved hvilke kort oplysninger de skal bruge (hvis de oplysninger bliver gemt?), men ellers er det jo præcis som med just eat appen?

App > find restaurant > find måltid > bestil

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Lonudbetaling.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel altid plads til nye så længe man differentiere sig.

Tjek næste lønudbetaling, SU udbetaling og mere på www.lonudbetaling.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)