Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stærk og kompetente personligheder søges som partner i nyt selvsalg site

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg søger en eller flere passionerede iværksættere der har talentet og motivationen til at deltage som ligeværdige partnere i et spritnyt selvsalg site.

Hjemmesiden er gennemtestet og er fuldt ud konkurrencedygtig, set fra den tekniske vinkel.

Er du dygtig til marketing eller er du stærk i ledelse, kunderelationer,eller generel opsøgende arbejde i marken i form af slag og havd der ellers høre sig til en ihærdig og visionær iværksætter.

Krav. Du har tid til at ligge timer i projektet, du har modet til at påtage dig ansvar inden for daglig drift, og at repræsentere virksomheden udadtil, samt besidder evnen til at bidrage med ideudvikling ligesom udvælgning af fremtidige samarbejdspartnere.mm

Kontakt mig gerne til en sank i PM.

Ser frem til at høre fra kreative sjæle.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du hjælper ikke dig selv ved at smide det samme indlæg 3 gange.

Det grænser til spam.

Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann, Tak for dit behjælpelige svar. Som du måske har lagt mærke til, er indlægget blevet redigeret siden det første, samt lagt i en anden kategori.

Jeg beklager hvis du har følt dig forstyret af dette.

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Se min annonce eller indlæg på side 1 i samme debat kategori, som din annonce er på side 2.

Meget erfaren forretningsmand tilbyder sig til bestyrelses arbejde. 25 års bestyrelseserfaring og 25 år selvstændig med kontor i Kina.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 15
Tilmeldt 6. okt 08
Indlæg ialt: 5
trend
Skrevet29-08-2014 kl. 15:04

Jeg er en meget erfaren forretningsmand og har arbejdet indenfor mange brancher. Både produktion som agenturer. Erfaringsgrundlaget strækker sig fra shippingbranchen, fjernvarmebranchen, videoovervågningbranchen, institutionsbranchen til møbelbranchen. Har haft selskab i Kina siden 2002, hvorfor det kinesiske marked, som hele det Fjerne Østlige marked er mig meget bekendt. Er meget stærk på etablering, opbygning og videreførelse af selskab og meget stærk på sourcing, indkøb, logistik, markedsføring og salg samt produktudvikling. Er interesseret i bestyrelsesarbejde, hvor mit erfaringsgrundlag kan gøre sin maksimale gavn. Er meget målrettet og kan også sideløbende med bestyrelsesposten være den udførende kraft i givne konsulentopgaver. Har et meget stort netværk, som ligeledes kan være til stor gavn for virksomheden, hvor jeg er bestyrelsesmedlem i.

Jeg håber snarest at høre positive tilbagemeldinger.

Mange tak.

Mvh

Klaus M. Rasmussen

40572159

Glæder mig til at høre fra dig.
Mvh
Klaus

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)