Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejer slukker for varmen, hvad har vi krav på?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min makker og jeg kører en lille træningsklinik, hvor vi primært laver smertereducerende øvelser med vores klienter.
Det betyder de gerne skal kunne  være relativt afklædte.
Vores udlejer slukker for varmen i hele bygningen fra maj-oktober måned, så der bliver alt for koldt for vores klienter.
Det er potentielt et stort problem for vores forretning.
Udlejeren har ikke været villig til at ændre på det når vi har rettet kontakt, og har bare henvist til at "det er noget ejerforeningen har bestemt".
Der står intet om det i vores lejekontrakt, kun at vi hver måned betaler et aconto beløb for varme.

Så mit spørgsmål er det her:
Er vi sikret noget i forhold til lovgivningen på området?
Det er stærkt forstyrrende for vores forretningsdrift, og ikke noget vi er blevet informeret om på forhånd.

Giver det mening at gå videre med, eller må vi bare bide i det sure æble og købe en varmeblæser der koster strøm og larmer?

Mvh
Thomas la Cour 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret normalt, at der i etagebyggerier mm. lukkes helt af for varmen i sommerhalvåret. I kan eventuelt købe en elradiator - den larmer jo ikke.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Kbh S
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det bliver også nødløsningen.
Men jeg ville klart foretrække hvis vi ikke behøvede at lave en lappeløsning på den måde.
Derfor jeg var nysgerrig omkring hvad vi har krav på. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i prøvet at tage dialogen med udlejer?

Fra Kbh S
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, som jeg skrev:

"Udlejeren har ikke været villig til at ændre på det når vi har rettet kontakt, og har bare henvist til at "det er noget ejerforeningen har bestemt"." 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas la Cour:
Udlejeren har ikke været villig til at ændre på det når vi har rettet kontakt, og har bare henvist til at "det er noget ejerforeningen har bestemt".
Der står intet om det i vores lejekontrakt, kun at vi hver måned betaler et aconto beløb for varme.

Det må jo skulle stå et eller andet sted i vedtægterne for ejendommen.

Måske lejekontrakten kan indbringes for retten, ophæves pga. manglende info osv.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Den linje overså jeg, så er det naturligvis lidt af en problemstilling :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)