Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk fejl på Virk.dk - hvordan får jeg oprettet et cvr nr.?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  By Krohn Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har de sidste par dage forsøgt mig med at få oprettet et cvr. nr. på virk.dk, der desværre er plaget af tekniske fejl, og derfor ikke fungerer optimalt. 
Når jeg forsøger at starte processen får jeg denne fejlmeddelse: http://www.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Start_virksomhed?nm_extag=Link%3D%2Cforside%2Cmest-anvendte-start-virksomhed%2C

Det har set sådan ud en uges tid nu, og når jeg forsøger at tage telefonisk kontakt til erhvervsstyrelsen, er der et autosvar på deres telefonsvarer der melder ud, at de arbejder på sagen.

Mit spørgsmål til jer er derfor. Er der en anden måde, hvorpå jeg kan oprette et cvr nummer, eller skal de gøres på virk.dk? Jeg vil rigtig gerne i gang, men som det ser ud nu er der ingen udsigter til, hvornår jeg kan få det oprettet.

Bedste hilsner,

Louise 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver de jo også på siden; "Systemet vil være utilgængeligt onsdag den 27.08.2014 fra kl.19:00 til kl. 22:00 grundet opgradering."

Så vent til torsdag og prøv igen.


Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  By Krohn Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Fru Hartmann, 

Du har selvfølgelig ret i, at det kan være den kommer op at køre igen efter torsdag. Jeg må afvente og se om opdateringen løser situationen - jeg spekulerede bare på, om jeg kunne oprette mig andetsteds, så jeg kunne få sat processen i gang. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope, det skal foregå elektronisk.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Men mellem de to røde kasser med fejlmeddelelser er der en knap, der hedder "Start" med en tekst, der hedder Start virksomhed.

Hvis jeg trykker på den kommer jeg frem til en NemID login. Har du prøvet det?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker heller ikke ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)