Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ markedsføring af innovativt produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg grubler over hvordan jeg kan markedsføre et nyt og spændende produkt på en alternativ måde, hvor folk ikke bare liker og glemmer, men stopper op og måske griner lidt (på den gode måde) og tænker: "Fedt, det må jeg se nærmere på".

Jeg har lanceret det på Facebook med konkurrencer, og resultatet er faktisk meget godt.

Så jeg leder efter noget udover det almindelige.

Mit marked er ikke så stort, så ligesom alle andre,  har jeg ikke verdens største budget.

Produktet hedder Alloygator og er en fælgbeskytter der fås i 10 farver. Se mere her: www.alloygator.dk  -   www.facebook.com/alloygatorfo

Min hjemmeside er under udvikling: www.alloygator.fo (jeg lancerer det på Færøerne)

Har I nogle idéer?

Mvh Nichlas Jonassen

Iværksætter

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skyldes det at du lancerer det på Færøerne og ikke i Danmark?

Din facebook-side er lidt forvirrende da coverbilledet er på dansk, med anmeldelser fra danske aviser, men selve indholdet er på Færøsk :)

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Nørvang:
Hvad skyldes det at du lancerer det på Færøerne og ikke i Danmark?

Jeg bor på Færøerne.

Jeg har kun rettighederne til det færøske marked, og importere fra DK.

Ja, coverbilledet kunne være bedre. Men eftersom at der ikke er nogen færøsk anmeldelse endnu, så valgte jeg at bruge den danske.

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting du nok skal gøre lidt mere ud af er at forklare hvad det er. Jeg brugte 5 min på dit website, og jeg er stadig ikke helt med på hvad det rent faktisk er. 

Jeg forstår godt det beskytter min e fælge, men ikke hvordan.

er det en spray, er det en film du sætter på, er den et plastic cover hvad er det !!! jeg er ingen ide, og det er der mange andre der heller ikke vil have. Ideen er god, men ville aldrig købe noget uden at forstå det 100%

Måske skulle du gøre lidt mere ud af at vise montering så kan kan se hvad det er.

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Die Deutsche:
En ting du nok skal gøre lidt mere ud af er at forklare hvad det er. Jeg brugte 5 min på dit website, og jeg er stadig ikke helt med på hvad det rent faktisk er. 

Var du inde på www.alloygator.dk eller facebook?

Tak for kommentar.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)