Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD: Skal jeg opsætte din retargeting kampagne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Mit navn er Gustav. Jeg er 19 år og til dagligt går jeg på Svendborg Gymnasium i 3.G. I min fritid leger jeg med en masse online marketing, som jeg synes er utroligt interessant. Min kærlighed er især faldet på Facebook retargeting og konvertertingsoptimering.

Hvis du har en personlig hjemmeside eller webshop, hvor der bliver solgt et produkt (fysisk som digitalt) kan retargeting gavne din forretning rigtig meget. Jeg vil gerne opsætte en start-kampagne til dig rigtig billigt, da jeg gerne vil tjene lidt ekstra ved siden af SU'en. Jeg har for nyligt skrevet et indlæg på min blog omkring min konverteringsrate på 73% på en retargeting kampagne: http://gustavgade.dk/retargeting-kampagne/ 

- Indlægget er case-baseret hvor jeg tager udgangspunkt i en webshop jeg har hjulpet med at skaffe 11 konverteringer for lige godt 55 kroner. 

Pris? 

Prisen kommer selvfølgelig an på omfanget af opgaven. Jeg vil dog sige at jeg ikke har fundet det billigere noget andet sted på nettet indtil nu. En kampagne ligger mellem 1000-3000 kroner alt efter hvor meget der skal laves - Nærmere aftales selvfølgelig. 

Jeg modtager selvfølgelig også meget gerne spørgsmål omkring retargeting her på amino

Jeg håber at høre fra dig,

mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav

Du må gerne lige sende en besked til mig ☺

Mvh Morten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tilbud Yes

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for interessen :)

- Der er skrevet og svaret på beskederne.

mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)