Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandør og webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er igang med min første webshop, eftersom jeg er blevet 15 år. Nu har jeg bare to små spørgsmål, som jeg håber, nogen kan hjælpe mig med.

1. Leverandør. Jeg fik et svar fra en, som kunne skaffe mig grossister fra mærker som: Ralph Lauren, Levi's, Converse - you name it.
Men kan jeg stole på det? Som helt ny er 740kr ret så meget for én måned. Personen/virksomheden var altså en slags "samlingspunkt" for grossister og lign. 
De kunne ihvertfald skaffe mig en masse mærker.
Jeg tænkte jeg bare kunne finde mig en grossist selv? Men er det så for besværligt eller hvordan? Er I også tilmeldt sådanne virksomheder for at kunne få jeres produkter hjem?

2. Hvor meget skal jeg registreres? Jeg skal jo have et cvr-nummer, men skal det registreres inden eller efter webshoppen er oppe? Hvor lang tid tager det før man får svar på det?
Hvad med skat? Hvordan skal jeg registreres ved dem?
Er der så andet jeg burde tage hensyn til?

Tak fordi I ville læse det igennem.

Mvh Lasse RS 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må max. omsætte for 50.000 pr. år uden cvr.
Dette gælder indtægter og udgifter. Hvis du gerne vil have cvr nr, skal dine forældre kunne underskrive en masse papirer, sådan en proces kan nemt tage 8 måneder, også skal du jo have et ja fra statsforvaltningen først.

Det er de gyldne regler, er selv 13.. Så vil ikke gøre mig selv ekspert på det andet, men vil alligevel høre om det er 740 pr mdr? Eller engangsbeløb?

God aften til dig, og god vind fremadrettet!
:-)
Mvh.
Jonathan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)