Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et klogt hoved som kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man indberette negativ moms (- indbretningen) hvor lang tid går der inden skat udbetaler pengene??

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

De kommer hvert kvartal direkte til dit firmas nem-konto. 

Der kan dog være sager hvor det hele skal undersøges lidt, eller ekstra dokumentation skal fremvises. Dette sker oftes i forbindelse med store beløb fra nye virksomeheder, eller negativ moms i områder hvor svindel er meget normal.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

positiv moms trækkes på momsindberetningstidspunkt og man kan ikke idag indbetale for tidligt uden at få pengene i hovedet igen -. Negativ moms - moms DU skal ha tilbage, vil derimod generelt blive tilbagebetalt dig til den tilmeldte nemkonto inden for 8-14 dage fra du har foretaget din momsindberetning. Det kan derfor være en fordel at indberette f.eks. kvartal 2 tidligt i Juli - specielt hvis man skal ha penge tilbage.

Du kan følge det inde på din skattekonto når du er logget på skat - der kan du også se at du som standard ikke får tilbagebetaling . og ikke heller bliver trukket, hvis beløbet er under 200 kr . Så kommer de bare med i næste omgang og står ellers på din skattekonto.  Beløbet kan du selv ændre hvis du vil

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John

Jeg tænkte nok at du kunne svare på det, jeg prøvede at ringe til skat idag, men da jeg havde ventet i 1 time og 15 min droppede jeg det .-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)