Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tester af nyt produkt, Intelligent Bogføring. Giver gratis abonnement i 3 måneder!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

DataKons har netop lanceret et nyt produkt, som tager et udtræk fra banken og påfører modkonto og momskonto til en kassekladde, som så er 100% klar til import i dit regnskabsprogram. Se mere på www.datakons.dk/IB

Testere søges og til gengæld gives 3 måneders gratis abonnement. INGEN BINDING!

Kontakt

Jørgen Kirkegaard

5054 3971

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

dvs. i går ud fra at dato for træk på bankkonto = fakturadato?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi bogfører datoer med udgangspunkt i betalingsdatoen, ja. Dette kan dog nemt tilrettes i f.eks. Excel, hvis det er nødvendigt aht moms eller årsskift. Den store fordel ligger i modkontoen og momskontoen.

Mvh

Jørgen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

..og tilsvarende med udgifterne..

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver da en masse ekstraarbejde, stort set alle bilag skal alligevel efterses og behandles manuelt, så hvor er tidsbesparelsen?  Og selvfølgelig skal datoen da være korrekt, ellers er dine regnskabsdata ubrugelige medmindre man kører et firma hvor alt betales up front netto kontant.  Det er jo ikke kun moms eller årsskifte, hvad med f.eks. likviditet, herunder kreditorer / debitorer

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. Hvis du som jeg først bogfører udgifterne, når de betales, er det slet ikke nødvendigt at taste bilagene ind i første omgang. Du lader simpelthen bankudskriften være din posteringsliste, for bilagsnumre er også påført. Det kræver selvfølgelig, at du kan bogføre på denne måde. Der er også andre muligheder. Måske kunne du kontakte mig direkte pr. mail, joergen.kirkegaard@datakons.dk, eller via telefon, så vi kan pejle os ind på, hvordan vi kan hjælpe i din situation?

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Nej. Hvis du som jeg først bogfører udgifterne, når de betales, er det slet ikke nødvendigt at taste bilagene ind i første omgang
Det mener du ikke alvorligt det dér, vel ?   Jeg tror som sådan ikke at jeg har brug for hjælp, jeg er nærmere forundret over at der tilbydes et system der systematiserer forkert bogføring.  Fakturaer bogføres på fakturadato, og ikke betalingsdato. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men i dét tilfælde, så skal betalingen jo også bogføres - og det er jo på betalingsdatoen. Tilsvarende med udgifterne. Jeg vil lige sige, at dette er testet og godkendt hos e-conomic, se http://www.e-conomic.dk/apps/i-b

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tilføje, at det ikke er et system. Man sender bankfilen og får kassekladde med modkonto og momskonto retur. Man fortsætter med at bruge sit eget regnskabssystem, hvor man importerer det.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

..og jeg bruger det selv med min revisors velsignelse..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)