Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt patent indenfor jordvarme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er min debut på Amino!

Jeg har en fantastisk opfindelse. Der er opnået DK patent og internationalt patent er under behandling.

Jeg har brugt alle mine penge, men ideen er stadig fantastisk, jeg mangler bare en investor eller samarbejdspartner.

Reducering af energiforbruget til boligopvarmning er højaktuelt og kravene skærpes voldsomt i 2015 og 2020, så det er nu man skal på banen.

Opfindelsen indeholder også en løsning på overophedning af lavenergihusene - en følgevirkning af højisolerede boliger.

Anyone??

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har patent så skal du da bare have delt din opfindelse så meget som muligt til så mange som muligt, og helst så detaljeret som muligt.

Lav et ordenligt indlæg på amino hvor du beskriver alle detaljer. Det er minimum hvad der skal til for at få seriøse til at kontakte dig. Du skal huske at et patent er ingen garanti for success. Der findes masser af patenter på latterlige opfindelser der enten ikke virker, eller ikke er profitable sammenlignet med hvad der allerede findes. 

Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Noteret.

Kan du evt. hjælpe med oversættelse til tysk (Die Deutsche) fordi jeg har lige fået kontakt til en tysk investor. Det er sådan med denne opfindelse, at markedsføringsværdien er bedre hvis produktet er færdigudviklet 100% inden offentliggørelse. Opmærksomheden vil blive stor idet det er en helt ny form for kollektor (Jordvarmeslange)

Derfor går jeg stille med dørene .... indtil videre

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke oversætter, men der findes masser af dem her på amino Hvis der er et patent på det, så har du ingen grund til at gå stille med døren. Tværtimod.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor overveje en tysk investor før du har forsøgt at finde en dansk?

Hvis du gerne vil have en investor må du komme med nogle facts. Du siger det er fantastisk, men hvorfor er det det? Der er 1000 før dig der laver jordvarme. Hvis du har patent så fortæl hvad der gør din ide bedre, hvorfor det er et bedre produkt. Hvor meget har du brug for økonomisk? Har du testet en prototype? Hvad er patent nummeret?

Der kommer til at ske alvorlige ændringer på verdens energi markeder i løbet af meget få år. Japan har annonceret en fuel cell på markedet i 2015 der laver 100kwh - til Honda og Toyota - nu må vi se om det passer.

Jeg har kendskab til 2 andre metoder til overunity energi former der kan skabe billig og ren elektricitet, men som holdes tilbage i udvikling fordi fuel cell teknologi kan være for attraktiv i sammenligning.

Din teknologi kan sagtens skabe et salg på trods af fuel cells, hvis den er billig at skabe og den virker. 

Jeg har ingen anelse om hvad du søger, er det 50000kr. så du kan sælge nogle få enheder og bygge DIN virksomhed op, søger du 5mio kr. og en form for medejerskab, eller søger du 500mio kr. til en kæmpe fabrik hvor du får royalties? Hvor ligger du?

Du må gerne svare mig på den email der står i min profil, hvis du hellere vil det end her. Men jeg vil meget gerne høre mere om dit projekt.

Amino har lukket for min brug af PM her på sitet pga adblock på min pc, så der kan jeg ikke kontaktes.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke lige oplyse hvad dit på patent nr. er på dit danske patent?

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det lyder som en sej patent. Hvis du skal vle investorer skal du vil kikke indenfor de brancher eller virksomheder der beskæftiger sig med sådan noget. 

Hvad med de her? 

Julia

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)