Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan lave din hjemmeside fra 950kr

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne debat kategori er til for at hjælpe folk, og har hjulpet massere af folk med at få lavet en hjemmesiden ved hjælp af mit tidligere indlæg. 

Vis du vidste bare lidt om prissætning så ville du vide at det er kunderne der bestemmer prisen. Kunderne betaler det de vil betale. Og 950 er en god pris for en hjemmeside. 

Jeg ser bort fra din ligegyldige kommentar. Og vis ikke du søger et godt tilbud så lad vær med kommenter. 

Tak til jer der har skrevet ang hjemmeside, jeg vender tilbage til jer hurtigst muligt  :-)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle spørgsmål som mange ikke tænker over , men som jeg vil stille så du og dine kunder undgår overraskelser.

Er dine designs klar til at blive lagt på nettet eller det det kun designet, hvorefter der skal en anden til at kode det? Det fremgår på ingen måde af dine referencer, da man ikke kan se dem online.

Hvilket system laver du siderne i?

Tip til dig: Få en hjemmeside til dig selv.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sebastian Been:

Denne debat kategori er til for at hjælpe folk, og har hjulpet massere af folk med at få lavet en hjemmesiden ved hjælp af mit tidligere indlæg. 

Vis du vidste bare lidt om prissætning så ville du vide at det er kunderne der bestemmer prisen. Kunderne betaler det de vil betale. Og 950 er en god pris for en hjemmeside. 

Jeg ser bort fra din ligegyldige kommentar. Og vis ikke du søger et godt tilbud så lad vær med kommenter. 

Tak til jer der har skrevet ang hjemmeside, jeg vender tilbage til jer hurtigst muligt  :-)

Så når nogen finder dit indlæg med et tilbud på 700,00 kr - så er prisen 700,00 kr ? Og ikke 950,00 kr som her?

Du kan vælge at se kommentarer som ligegyldige, men andre vil nok også undre sig.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også skrevet FRA 950. hvilket vil sige at vis kunden kunne tænke sig en stor webshop så variere prisen. De 950 er ikke en fast pris. Vis kunden kunne tænke sig en simpel side med lidt tekst så vil jeg godt kunne lave den til 700. Det er det er derfor jeg har bedt folk om at kontakte mig på mail så vi sammen kan tale om hvilken side de kunne tænke sig. 

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan ikke helt lure dit tilbud. Hvad er det for en hjemmeside du tilbyder for 950kr.? Mere for at få en idé om, hvor dine priser ligger.

MVH Kim

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 

Det er en helt normal hjemmeside med tekst og billeder og dvs. funktioner. 

Jeg laver hjemmesiden fra bunden i HTML5 og CSS3 så siden kan skræddersys præcis til hvad du kunne tænke dig. 

Du kan fx. kigge på lykkekrop.dk som er en hjemmesiden jeg lige er blevet færdig med for en kunde. 

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian - det jeg fisker efter er - når du skriver FRA 950kr. Hvad kan jeg så få for de 950kr. Har du et eksempel på det?

Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal b-web nu ha lavet en hjemmeside ? :) Hvorfor stikker i til en der vil give et godt tilbud til dem der mangler en hjemmeside ? 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)