Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om ePay

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som ved om man både skal betale det som står på nets website, og det som står på ePay's website, hvis man vil bruge ePay?

Altså ePay har en Pro pakke til 599 i oprettelse, og 199 kr. om måneden. Også 250 transaktioner uden gebyr om måneden.

Men på Nets, er der beløb som hedder 1000 kr. i årsabonnement, og 1250 i oprettelse.

Jeg spørger om dette, da jeg kan se at ePay kører det igennem nets. Så jeg vil vide om man skulle betale for begge firmaer, eller kun ePay?

Hvis det er nogen som ved dette vil jeg gerne vide det :)

mvh

Alexander Rasmussen 

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

DEt vil jeg mene du skal.

Du kan eventuelt bruge kortgebyr.dk hvor du kan se de samlede priser for betalingsgateways :)

God aften / Nat.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal betale for begge.

Jeg er selv igang med at ansøge Nets og vil bruge ePay

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alexander,

ePay og NETS er ikke præcist den samme ting, så du skal have begge :) Men ring eventuelt og tal med Morten, Heine, eller Robin derindefra - De ville kunne hjælpe dig.

Frank

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Ja, det er korrekt, at du skal betale både for Nets og ePay - det er nemlig ikke det samme, vi gør :)

Jeg har skrevet en blogindlæg om betalingsjunglen, som jeg vil anbefale dig at kigge på. Det findes her: http://kraes.e-conomic.dk/betalingsloesning/

Og har du spørgsmål, så ringer du bare til os på 9813 9040.

Hav en god dag! 

Mvh.
Heine 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)