Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi lave en webportal & app indenfor bestemt niche - hvilken selskabsform vælger jeg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Immense ApS Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Håber I vil hjælpe en "grøn" iværksætter kvinde, som har fået klaustrofobi af min lange, videregående uddannelse, bukkede under for en idé, jeg simpelthen ikke kunne ignorere længere, og hoppede ud i det :0

Det korte af det lange er, at jeg har lavet flowchart over selve app'en, og hvilke funktioner, den skal indeholde, og jeg er i kontakt med en programmør, som har givet mig en pris og et timeantal. So far so good. Men uanset hvordan jeg vender og drejer det, skal jeg snart begynde at opsøge en investor, og dette får mig til at udelukke enkeltmandsvirksomhedsformen - jeg er heller ikke bange for at investoren skal have en andel. Mine tanker falder på et ApS.

Selve app'en og webportalen vil ca. koste mig 50.000 at få lavet. Så er der ApS-kapitalindskud på 80.000. Det får mig til at ryste lidt i bukserne ;)

Er det den rette vej at gå, mon?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Immense:
jeg er i kontakt med en programmør, som har givet mig en pris og et timeantal.

HUSK nu at have aftalen på skrift, og husk og regn med at prisen bliver ca. det dobbelte og tager 3 gange så lang tid som først antaget :-)

Immense:
webportalen vil ca. koste mig 50.000 at få lavet. Så er der ApS-kapitalindskud på 80.000

For det første er kapitalindskudet på ApS'er sænket til 50.000kr, derudover kan du jo netop bruge dit kapital-indskud til at financiere udviklingen af siden når først selskabet er stiftet, så hvis du har 50.000kr ... så start med at få stiftet selskabet inden du begynder at betale din programmør.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Immense ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha!

Tak for din ærlighed :o)

Jeg lover at få det hele på skrift - intet er aftalt eller hugget i sten endnu. Jeg skal have det hele skåret ud i pap, før jeg tør sige "go"! ;o)

Jeg går på jagt efter min investor og får oprettet ApS.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)