Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - personlig hjælp søges!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg ved der er masser af indlæg omkring google adwords, og jeg har læst en del og googlet efter hjælp flere gange.

Jeg har selv kørt mine adwordskampagner med svingende udfald, og så har jeg haft et firma til at gøre arbejdet for mig de sidste par år. Da dette ikke viste sig at være rentabelt har jeg opsagt firmaet og er nu gået tilbage til selv at stå for den del af min markedsføring.

Det har jeg dog ikke det store held med, og jeg efterlyser én, som kunne tænke sig at bruge en time eller to (mod betaling naturligvis) til sammen med mig at gennemgå mine kampagner/annoncer/søgeord, og hjælpe mig med at forstå, hvordan det hele egentlig fungerer, og hvordan jeg bruger adwords bedst.

Normalt synes jeg ellers jeg har rimelig styr på det at drive min webshop, men her er jeg altså stået af :-)

Svar gerne her eller på min mail info@raskerollinger.dk. Du er også velkommen til at ringe på tlf. 28 99 60 85.

Jeg holder til ved Roskilde.

Hilsen Birgitte

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Jeg vil gerne hjælpe dig med at skrue din markedsføring bedre sammen. Du kan kontakte mig på mj@mjkommunikation.dk, hvis det har interesse. 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Birgitte

Jeg vil da gerne hjælpe dig[:).

Du har et søgeord som hedder 'Phister og Philina udsalg' men den annonce der fremkommer linker over til en landingsside, som er dit generelle udsalg. Det er nedenstående annonce.

For at øge konverteringsraten i din webshop, ville jeg lave en specifik landingsside for udsalg på det specifikke mærke og pege annonce herover på. Dette giver brugeren mindre klik for at finde den "rigtige landingsside" og gør din landingsside mere relevant - hvis du kigger i Analytics burde dette søgeord også vise en lav besøgstid.

Dernæst så skal søgeordet indgå i annoncen for, at gøre den mere relevant og iøjnefaldende - med en god kontostruktur kan man indsætte relevante søgeord i annoncerne, linke til relevante undersider og i sidste ende vil dette få dit kvalitetsresultat til at stige. Dette vil give dig højere placeringer for det samme max CPC bud (den pris du byder per klik) og i kalkulationen af den effektive klikpris (når en bruger kliker på din annonce), vil du også betale mindre per klik.

Så en god annonce vil være "Phister og Philina udsalg. Køb Phister og Philina børnetøj her. Spar op til 60 % lige nu,"

Hvis du kan bruge ovenstående råd og er interesseret i flere, så skriv en privat besked til mig og så skal jeg nok komme og hjælpe dig mod betalingSmile

Hav en god søndag.

Mvh Mark

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Hej Verden Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,

Altid dejligt med en der ønsker at sætte sig ordentligt ind i tingene.

Hvis du blot ønsker at få større indsigt i hvordan du kan optimere din AdWords kampagne, vil jeg anbefale dig at gøre brug af Googles eget tilbud om at blive ringet op af en konsulent. Det er ganske gratis.

Derudover er der en masse læsestof fra Google vedr. AdWords, som den enkelte kan tage i forbindelse med Google AdWords eksamen - det er også anbefalelsesværdigt.

https://support.google.com/partners/topic/3204437?hl=da&ref_topic=3111012

Hvis du endeligt har behov for hjælp til at skabe en mere klar rød tråd mellem din kampagne og din hjemmeside, så din samlede ROI bliver højnet på din hjemmeside, er du mere end velkommen til at kontakte mig. Så er konverteringsoptimering nemlig svaret :-)

// Oliver Curting

Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar og hjælp. Jeg har skrevet til Maj, da hun var den første i tråden, så afventer om hun kan hjælpe yderligere :-)

Indtil da tænkte jeg at rode lidt med det i aften og ud fra Mark´s svar, kom jeg til at tænke på, hvilke typer annoncer der bedst.

Er det en annonce med eller uden {keywords:XXXX XXXX}?

Hilsen

Birgitte

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Med eller uden keyword insertion kommer an på hvor mange annoncegrupper og søgeord man har.

Jeg laver altid 3 annoncevarianter hvoraf en af dem har keyword insertion for at se om det giver bedre CTR.

Har man 50 varekategorier og 50 kampagner med tilhørende 10 annoncegrupper, så kan der være en fordel i keyword insertion.

Har du kun en kampagne med 5 annoncegrupper, så burde man kunne strukture det så søgeordet indgår i annoncenSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)