Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min nye side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Godaften Amino'er! Smile

Jeg har her de seneste par dage, prøvet at lave en "skabelon" for min kommende side.

Denne gang har jeg valgt Wix, da jeg ville prøve noget nyt! Yes

Link til side: http://mrsalomonsson.wix.com/fodboldnews (Har selv domænet "fodboldnews.dk")

Så jeg ville egentlig bare høre, hvad I synes om den:

- Hvad kan optimeres?

- Hvad er godt?

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhh, du har to artikler, så det er lidt svært udtale sig om.

Du skal nok finde en helt anden indgangsvinkel på din ide om fodboldnyheder - fordi jeg kan slet ikke se hvorfor man skal læse "dine" nyheder frem for bold.dk og alle de andre.

Omkring "design" kan jeg slet ikke se at det hænger sammen med fodboldnyheder og det store "tilmeld" nyhedsbrev "ødelægger" siden.

Som sagt - blot min mening og ikke ens betydende med at den er rigtig

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Dette er blot et udkast, så lad vær' med at tænk på antallet af artikler, fuck da lige det.

Hvad mener du med indgangsvinkel? Så du mener også, at fordi bold.dk findes, så skal de bare have lov til at styre fodbold verden, og ingen konkurrenter have??

Mht. design, så prøv fx at tjek indkast.dk. Deres design er da heller ikke for kreativt?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

fodboldnews.dk:
Dette er blot et udkast, så lad vær' med at tænk på antallet af artikler, fuck da lige det.

Ingen grund til det sprog, hjælper hvis ingen Wink

fodboldnews.dk:
Mht. design, så prøv fx at tjek indkast.dk. Deres design er da heller ikke for kreativt?

Hvad har deres design med noget at gøre ? - Fordi de har et mindre kreativt design, betyder det trods alt intet for hvordan din skal være.

Personligt syntes jeg tingene på din side "flyder" for meget sammen, og er heller ikke fan af den kæmpe store menu - Jeg havde personligt hellere kigget efter en lækkert wordpress skabelon og fået den tilpasset.

(Tråden ligger forkert så vil nok hjælpe på feedback at få den flyttet + holde dig til en)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Personligt syntes jeg tingene på din side "flyder" for meget sammen, og er heller ikke fan af den kæmpe store menu - Jeg havde personligt hellere kigget efter en lækkert wordpress skabelon og fået den tilpasset.

Som endnu en gang sagt, så er dette en skabelon, og ikke det færdige....

Jeg har udbyder hos Surftown med siden fodboldnews.dk, og har valgt Joomla. Jeg har dog endnu ikke fået lavet noget endnu, da det er kokset fuldstædig sammen, og jeg er helt lost. Kan du i øvrigt hjælpe med det?

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Personligt er jeg ikke meget til det flash, det er for "powerpoint-agtigt" fokuser hellere på at have en side der loader lynhurtigt og er opdelt overskueligt i de kategorier brugerne ønsker, i stil med en konkurrerende side :)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forståelig nok :-)

Jeg tror bare jeg sætter mig ned, og venter på at Surftown får taget sig sammen til, at skrive tilbage til mig, mht. problemer med min hjemmeside.

Og der har heller ikke været andet end kritik, over for det jeg har lavet, så jeg prøver med Joomla, når jeg nu en gang kan komme i gang.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kritikken skal du være glad for :) Det betyder jo at folk rent faktisk er interesserede at hjælpe dig herinde :) Du kan huske være heldig at finde en ny and upcomming webdesigner herinde der vil lave en side for dig mod et symbolsk beløb, så slipper du for selv at skulle rode med at skulle sætte dig ind i det - og i stedet fokusere på det du er god til, fodboldnyheder :)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men jeg synes, at alle (udover dig) har sagt det på en negativ måde.

Jeg tænker, at det måske er godt, selv at kunne sætte sådan en side op, når nu det også er ens egen side?

Men ellers lyder det fornuftigt :-)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at det er godt selv at kunne det, jeg mener faktisk at surftown har 1click install til wordpress.

Wordpress er ekstremt nemt at arbejde med, og du kan finde masser af guides på youtube, jeg syntes personligt at det er nemmere end joomla.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)