Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man Poser + design til sine frostvare ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker sælge frostvare til Supermarkeder.

Hvor kan jeg købe poser samt får designet fed design ?

De poser skal have barkode, så kasse-skanner kan læse prisen. Er det butikken som fortælle hvordan den barkode skal se ud ?


Men Har i en ide om hvad det koster at få designet posen?

Og hvad koster 1000 poser ? 

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen ved noget
Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror langt fra du kan nøjes med 1000 poser - du skal nok mere regne med 10.000 - 20.000 poser hvis du skal have lavet et specielt design.

mvh.

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samosa

Som en anden også skrev, så er 1000 poser alt for lidt, medmindre du er villig til at give ca. 15 kroner per pose + prisen for design.

Det billigste i dit oplag, vil være at købe en pose, som er helt neutralt, og så få trykt en etiket ved siden, af, som du så sætter på.

For lige at sætte det i relief, så har jeg fået priser på en 300 grams frostpose her for en god måneds tid siden i oplaget  14.000 poser og 28.000 poser.

14.000 poser kostede 22000,- kroner og 28.000 poser kostede  25000 kroner, så du kan nok se, at det der koster er opstarten.

Men, hvis du ønsker at gå videre med det så kontakt eventuelt SCHUR - De fremstiller selv poserne, og kan lave den fuldstændigt, som du ønsker.

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er god nok dyrt !
Måske skal jeg tænke på dit forslag med neutrale poser med etiketter istedet for.
Det ser godt nok meget uprofessionalt ud, men sådan er det
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, hvos jeg var dig, så ville jeg allerførst tage fat i supermarkedskæderne, og høre, om det produkt du har tænkt dig at sælge til dem, overhovedet er interessant for dem. De kan også give dig en ide, om hvilke mængder, der eventuelt kan komme på tale. 

Og så skal du ikke være overrasker over, at fra du kontakter dem, til der egentlig foreligger en aftale omkring salg, at der kan gå både halve og hele år :)

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et produkt, som jeg har fået testet af 50 mennesker og de alle er vilde med det.

Er det mon ik det er en god ide, at jeg regner alle udgifter sammen før jeg kontakter dem. Så har jeg en iide om hvor meget profit jeg kan have.

Det måske uprossionalt at kontakte dem og man ved ik om sine udgifter mv.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)