Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en del værdifulde domæne navne skal sælges...men hvor?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har en række domæne navne (20-30) har besluttet at sælge - blandet .dk, .com,  .bike, .menu, og en del top-level samt de ny udgivelser.

Mange af mine .dk domæne har haft mindre ''fede idéer´´ med, som kunne tjeme på reklame. Nu skal der fokuseres på de projekter jeg er i gang med.

top domainer vedr. cykler, dating, kost, motocross, kunst, ferie/rejser, m.m.En del af disse domæner kunne være god til hoteller med evt. reklame på.

En del af dem er af høj værdi i sigselv, og har betalt en del i auktion, men efterhånden er der for mange...mit www.hittegods.dk og andre projekter skal både have kapital og fokus!

Er de et dansk og international forum hvor der ER kunder og aktivitet?

Er altid villig til en hurtig handel til en fair pris hvis der er nogen der søger domæner til nyt/eksisterene firma.

mvh

Chris Wenlock

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. .dk domæner var ikke købt med hensigt om at tjene, men til reklame hoteller...men du har ret, jeg må sørge for der også er noget inhold.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris:

Tak. .dk domæner var ikke købt med hensigt om at tjene, men til reklame hoteller...men du har ret, jeg må sørge for der også er noget inhold.

Jeg tror du misser pointen.

Hvis du ikke har planer med domænerne længere, så må du ikke opretholde din registrering af .dk domænerne. - Så skal du frigive de hos dk-hostmaster.

'Læg mærke til egistranten må ikke reservere, registrere og OPRETHOLDE registreringer af domænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje'

Da du jo nu har skrevet her, at du ikke har planer. Og nogle kloge folk sikkert kan finde dem, da de ved du ejer hittegods.dk - Så er du nu ret udsat for, at der ikke er penge i .dk domænerne.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej carsten,

Det er jeg opmærksomme på, men man må altid gerne ændre sin mening SmileDer er stadig en del .dk navne jeg skal bruge til mine projekter, og idet jeg ikke nævner hvilke, så er der ikke noget at komme efter.

Hvis det er at jeg kan se at der er muligheden for at gøre noget med disse domæner gøre jeg det. De fleste med værdier er i min øjne ikke .dk domæner. Der er heller ikke nævnt hvilken jeg har planer om at bruge, og ikke. Men tak for heads-up, og så kan man altid se hvem prøver at tag den ''beskidte'' vej.

Men har du noget data vedr. hvor man kan sælge (ikke .dk) domæner?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Chris:
Men tak for heads-up, og så kan man altid se hvem prøver at tag den ''beskidte'' vej.

Skal det forstås derhen, at du mener at det er den beskidte vej, hvis du skal overholde lovgivningen?

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Sælg dine .DK domæner på amino, og din internationale domæner på Blackhatworld.com

Du må meget gerne sende mig en PM med .DK domæner :)

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vist misforstået...

Jeg mener at jeg ville kunne nemt se om der er noget der prøver at udnytte muligheden, istedet for at de prøver at gå i dialog med mig omkring .dk domainer. Der er mange måder at køre en forretning på - den direkte og ikke skjult måde er den jeg fortrækker, og betragter som mest up-front og ærlige. Jeg er ikke en ''domæne forhandler'' og gider hellere ikke beskæftige mig selv med det mere end nødvændigt.

Alle .dk domæner jeg har købt, er med hensyn at bruge til projekter - idet at jeg kender loven omkring det. Nogle ad dem kan være ender op med ikke at være brugebar, så må jeg tag stilling til hvad jeg gøre der. Salgs mæssigt at de fleste IKKE .dk, og der har jeg brug for et sted man måske kan få nogle $$ tilbage.

Hvis jeg har en .dk domain navn som jeg i sidste ende ikke kan brug til noget, har jeg masser som jeg kan, og har ikke meget gavn i at ''holde'' på noget jeg ikke vil brug energi på. Capiche?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg kigger på det Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)