Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Odds-side system - søger tilbud til nyt projekt!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 
Mit navn er Frederik og jeg har fået en idé der omhandler odds/spille på kampe.
Her er lidt information omkring projektet:
At spille på fodboldkampe, tennis kampe, NBA og andre sportsgrene er populær i alle aldre nu til dags, derfor vil vi tilbyde folket en hjælp. Hjælp fra spillere - til spillere. Den hjælp vi tilbyder: Som spiller kan du oprette en profil på vores (kommende) hjemmeside. På hjemmesiden kan du ændrer din profil men du har også mulighed for at smide odds forslag op til andre spillere. Altså ens profil bliver fyldt med odds forslag, hvor man kan se en overskuelig statstik med kampen, modstanderne, hvad kampen giver igen, indskud og om kampen er gået hjem eller tabt. Andre besøgende på vores hjemmeside, kan så gå ind og se gratis odds forslag. For at siden skal kører rundt, vil indtjeningen tjenes ind, ved at spillere, dem der smider forslag op, blive rykket til en gruppe ved navn "Premium spillere". Dem der bliver rykket til den nævnte gruppe, er for de bedre spillere som størstedelen af deres forslag, er vundet. Kunder på siden, der søger forslag, skal betale for at se premium spillernes forslag. Det skal siges det er gratis at oprette sig på siden og at oprette forslag.

Har du spørgsmål, svarer jeg gerne, så fyr løs!

Men det jeg søger, er et tilbud, højst sandsynlig af en programmør.
Vi leder nemlig efter en der kan lave et system der passer til projektet.
Altså et system der kan det, som jeg har beskrevet ovenover.
Hvis du er har et tilbud så kontakt mig på: frederik97hansen@gmail.com 
Med Venlig Hilsen
Frederik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)