Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino...

Mig og en ven har planer om at starte en virksomhed op i den nærmeste fremtid. Men vi skal bruge en hjemmeside, og vi har ikke rigtig forstand på det, så vi skal have den lavet et sted. Kan i anbefale nogle steder, og i så fald give en ca. pris på hvad det vil komme til og koste?

Hjemmesiden skal indeholde:
Bruger login/password (så man kan logge ind på siden, ex. som her på Amino)
Betaling med diverse slags kort
Evt. betaling over mobilen (modtage en SMS eller ligende)
Mulighed for at slå opslag op på hjemmesiden

Mvh Jeppe Olesen

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne selv prøve at lave noget igennem f.eks Wordpress som skulle være nogenlunde til at gå til.

Webhoteller kan I finde her

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det...

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MG CONSULTING hjælper dig videre med dine ideer, og hjælper dig med at forblive motiveret! Målet og visionen er, at hjælpe andre iværksættere (sågar unge iværksættere) med motivationen til at ville starte op, og at nå deres mål! Til dels vil man kunne sige at det er for at hjælpe dem med deres startup, ide udvikling eller noget helt andet, så vil MG CONSULTING være der for dem igennem hele processen. Derudover vil det være mulighed for at hjælpe alle de håbefulde iværksættere som ikke ved hvad de vil, eller hvad de interessere sig for så de kan komme videre med det de gerne vil! Der er ingen 110 % risiko for at man finder det man finder man interessere sig for, men der er 110 % chance for, at du får en bedre forståelse for hvad det kræver, og måske har fået en meget bedre mulighed for at finde ud af det.

Så vi tilbyder altså:

-          Motivationssamtale, hvor vi hjælper dig videre hvis du er stået fast – vi prøver at identificere os ved hvad det er du står og er kørt fast i, og derfra prøver at hjælpe dig videre.

-          Sparring ifølge af du står og mangler nogle kommentarer til din virksomhed, eller du står og mangler nogle der kan give dig lidt ekstra til din virksomhed.

-          Er du en af dem der gerne vil starte som iværksætter, men ikke ved med hvad, eller har en klar ide om hvad det er, men ved ikke hvordan man kommer i gang – hjælper vi dig også med at komme videre.  Det samme gælder hvis du ikke ved hvad du interessere dig for, vil vi prøve at guide dig ind på den rigtige retning (vi finder altså ikke din interesse, men hjælper dig selv med at finde den)

-          Er du mit i et start-up og ved ikke hvordan du skal komme videre og står i situationen og måske tænker: ”Hvad gør jeg med moms? Hvad gør jeg med betalingsløsning? Hvad gør jeg med ditten? Hvad gør jeg med datten?”. Så kan vi også mere end bare hjælpe dig hos MG CONSULTING, vi kan give hjælpe dig ud af dine problemer, da vi har et bredt netværk.

-          Står du og mangler øjne på hjemmeside eller andet, kan dette også klares – vi giver vores bud, råd og vejledning i hvordan forskellige rettelser på din hjemmeside kunne gavne den.

^Ovenstående kan i få for en helt formidabel pris (Y) 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! Jeg skal også igang med en lave en web-shop og har overvejet at prøve dette her: http://www.e-hjemmeside.dk.
Det lyder ligetil og der er mulighed for at få tilknyttet diverse betalings muligheder såsom dankort, visa osv.
Ved ik om det er noget for dig, men det virker som om det er let at gå til?!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)