Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler feedback inden www.hittegods.dk lanceres

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer der har hjulpeet indtil videre!

Jeg fik en del Aminoer på besøg på en hjemmeside som snart skal lanceres, dog savner vi stadig feedback inden lancereing.

På siden www.hittegods.dk vil vi meget gerne modtage nogle tips eller øsnsker på hvad i kunne tænk jer denne side skal kunne tilbyde og hvordan.

Tak for hjælpen

mvh

Chris

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er idéen bag side?

Det er jo svært at dømme ud fra hjemmesiden, da det blot er en side, der siger at der snart lanceres.

Jeg kan ikke umiddelbart regne konceptet ud.

Tilmeldt 2. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke så godt lide fonten, jeg kan godt forstå man vil holde temaet på siden, men jeg syntes ærligt talt at den ser grim ud og er svær at læse i forholdet til andre fonts. Men man kunne godt beholde bannered/logoet da det ser meget godt ud! Syntes hvis alt står i den der font bliver det simpelt hen for meget.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for design feedback...jeg tænkt dog mest på hvad man kunne forstille sig sådan en website skal kunne tilbyde besøgende. Hittegods siger sigselv, men hvilken måde ville for dig at kontakte andre på eller blive kontaktet via hjemmsiden vil du fortrække. Hvilke andre forbundet service kunne du forstille dig man tilbyde på sådan en hjemmeside - auktioner,m.m.?

Her for du en link til selve den ikke lanceret side, så du kan blade igennem: http://hittegods.dk/joomla3/

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris:

Tak til jer der har hjulpeet indtil videre!

Jeg fik en del Aminoer på besøg på en hjemmeside som snart skal lanceres, dog savner vi stadig feedback inden lancereing.

På siden www.hittegods.dk vil vi meget gerne modtage nogle tips eller øsnsker på hvad i kunne tænk jer denne side skal kunne tilbyde og hvordan.

Tak for hjælpen


mvh

Chris


Jeg bemærker at i selv skriver i top at siden er: Simpelt. Hurtigt og Effektivt.

syntes ikke at det virker værken hurtigt eller effektivt at i skriver at hvis man har spørgsmål så skal man bare skrive og så svare i indenfor 5-7 hverdage?? Hvorfor så mange dage til at svare,, specielt når jeres slogan er som det er,, men også i det hele taget..

Bare lidt input fra mig

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Her er linket: http://hittegods.dk/joomla3/

Jeg tænker ikke så meget på design, men vigtigst funktion og service/mulighed ønsker som folk kunne tænk sig forbundet med hittegods.dk

Der bliver masser af forbedringer hende ad vejen, men at kunne tilbyde noget af værdi fra starten er mit hovedformål :)

mvh

Chris

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i...HVIS vi var lanceret.

Det er vi ikke, men den slogan skal leves op til når vi lanceres. Idet at det er et social ydelser jeg bygger med denne hjemmesider, er en slogan ikke af stor betydning lige nu...men tænker på at få ideer på hvad ville være noget som folk ønskede sig sådan en hjemmeside skulle tilbyde, og hjælp dem med at melde noget fundet, mistet, osv. og HVORDAN.

mvh

Chris

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

"Har du nogensinde efterladtt eller mistet..."

For det første er der et T for meget i "efterladt".

Derudover hvis folk har efterladt noget, så er det i min bog et bevidst valg. Dvs de ved, hvor deres ting er og er nok ikke så interesseret i at få det tilbage igen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)