Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma i tvangsopløsning på grund af revisor???

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener faktisk, at revisor SKAL fratræde, såfremt der opstår en erstatningssag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg er i øvrigt enig... En sag har som oftest mindste to sider.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Harboe:
eg mener faktisk, at revisor SKAL fratræde, såfremt der opstår en erstatningssag.
lyder helt korrekt - bare man har gjort erstatningssagen helt klart for denne - for så lyder det absolut korrekt at han skal fratræde.

Det mest besværlige i den slags sager kunne jeg tro er vel, at der ikke er intakt kapital - og så kan det ikke bare lige klares med revision og bekræftelser, og hvor er man så som krav-stiller i en erstatningssag?

Man kan jo nok ikke holde revisor ansvarlig for manglende kapital?

Er kapitalen der, så er det relativt enkelt at stoppe tvangsopløsningen - og arbejdet med det må betales af den oprindelige revisor (sæt evt selv " " rundt om revisor) - men hvis den ikke er, så kan det være en mere besværlig rejse

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange ting i en sådan sag. Værst er det, om selskaberne tidligere har været sendt til tvangsopløsning. Så er der nemlig ingen vej tilbage.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres god råd!

Firma har over 100,000 i kapital så jeg regner med det er nok?

Revisor er et store revisionsfirma som er States Autorasiret og er i gang med at prøve at gen optage virksomheder men det tage lang tid... Genoptagelse var inbereted den 9-7-14. Revisionsfirma har på telefon indrømmet de har lavet et fejl.

Min spørsmål er kan jeg for erstatning for all den tide firma har være i tvangsopløsning og kan det betales!

På forhånd tak!


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå, at du snarest får dem til at erkende deres fejl OG ansvar, hvorefter du finderdig en fornuftig advokat, som kan bistå dig med at opgøre dit samlede tab på forsømmelsen. I udgangspunktet vil du alene kunne få erstattet økonomisk tab, du måtte have lidt.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)