Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbningstilbud - Spar 20% på alt!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu så snart klar til Somera Marketing. I den anledning har vi naturligvis et skarpt åbningstilbud til alle jer!

Vi tilbyder 20% på alt resten af August! Så lige meget om du skal have lavet en hjemmeside, facebookside, markedsføringsstrategi eller noget helt fjerde, så giver vi 20% rabat resten af August!

Kontakt os på 26 15 44 94 eller på ks@somera.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Måske du skulle se at få siden Somera.dk gjort færdig!

Siden "Teamet bag" fejler fælt....

Du linker i din underskrift her også til kvalitetstekster.dk, og det ser ud til at det er dit oprindelige firma, hvor du så har overført referencer mm. fra til den nye side.

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kunne måske overveje at sige: Lige et tip, ved ikke om I på Somera.dk har set, at der lige lidt fejl mangler på jeres side, da det er kommet mig for øje etc...

Det koster ikke noget at sige tingene på en pæn måde, eller gør det ?

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er et godt tilbud og er sikker på Kristian allerede er i fuld gang med både at optimere sin nye side OG hans amino-profil, så det hele passer sammen :)

Tror vi alle sammen har prøvet at snuble lidt i den første iver for at få nye kunder til en ny forretning :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Diana:

Man kunne måske overveje at sige: Lige et tip, ved ikke om I på Somera.dk har set, at der lige lidt fejl mangler på jeres side, da det er kommet mig for øje etc...

Det koster ikke noget at sige tingene på en pæn måde, eller gør det ?

Nej, jeg ynder nu en gang at sige rent ud hvad jeg har på hjertet, ikke at pakke det ind i kancelliagtigt floskellal.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:
Måske du skulle se at få siden Somera.dk gjort færdig!

Hej Fru. Hartmann. 

Det garanterer vi dig for, at vi skam også arbejder på. Tanken var blot at lave et tilbud til de mange aminoer, før vi endeligt går i luften.

Fru Hartmann:
Du linker i din underskrift her også til kvalitetstekster.dk, og det ser ud til at det er dit oprindelige firma, hvor du så har overført referencer mm. fra til den nye side.

Vi har ikke blot overført referencer fra mit andet firma, nej. Eftersom de er nogle kunder, jeg har arbejdet sammen med over en længere periode, har jeg også lavet markedsføring for dem. At mit andet firma har lavet tekstarbejde for dem, ser jeg ikke noget problem i?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)