Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores kunde stjæler fra os !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gav førhen vores kunder 30 dages kredit, det gør vi så ikke mere.

Vi står dog tilbage med en kunde der ikke er røget i retten endnu, men er på vej til det men det tager jo laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid.

Endvidere har vi før stået i situationen at de hiver alle pengene ud af deres forretning, og derefter erklærer sig konkurs...

Spørgsmålet lyder således:

Må vi som firma, troppe op i hendes forretning med 3 "tilbud" på papir hvori hun kan vælge at udlevere varer for skyldige beløb ?

Eller betale/del betale beløbet.

Er dette lovligt så længe man ikke truer ?

Tilføjelse: Kunden har sendt 100 undskyldninger og er total uartig !!!

Vi vil bare ikke stå i en situation hvor vi hverken får penge eller varer og hun drejer nøglen om for næsen af en.

Hun er kreditvurderet til mellem score.

Håber I kan hjælpe/belyse vores evt. rettigheder.

God weekend

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det for en klam titel?

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh er bare skrevet som en der skulle fange, og forsætter jo med at hænge sammen med nedenstående...Men du er åbenbart blevet ramt, og så ændre jeg den da gerne ?.....

Men ja, der er folk der stjæler fra andre...

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg kan ikke se problemet i at i tropper op på hendes firmaadresse og giver hende et tilbud på afvikling af hendes gæld, desværre tror jeg ikke at i har ret mange rettigheder eller beføjelser til at gøre noget som helst, i princippet kan hun give jer "fingeren" og bede jer om at smutte.

Hvis i kører sagen for fogedretten som jeg forstår, så går jeg også udfra at i har prøvet med et inkassofirma først, hvis ikke så kender jeg en som er rigtig god til at følge op på inkassosager, det koster jer ikke noget da han han ligger en salær på jeres kundes regning, han kan også stå for registrering af RKI/Experian som dårlig betaler.

 

Held og lykke med det.

 

mvh

Frank Rasmussen

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er lidt grov, har rettet den :-) Du er velkommen til at rette den tilbage igen.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Frank

Mange tak for din feedback.

Jeg håber ikke overskriften stødte dig ?

Ja, er godt med på at risikoen for at vi får fingeren er stor, men tænker bare at hun gerne må se at vi ikke giver op ?

Da, hun har været enormt fræk og uartig i hendes optræden.

Ja, vi har inkasso indenover, men lad mig bare sige det på en pæn måde: der sker nul og en dyt....

Vi skal selvfølgelig gøre brug af deres Advokat, og der skal vi nok udlægge en del og har ikke helt styr på hvordan og hvorledes, da vi i en anden sag opgav pga. debitors beløb var for lille til at det kunne betale sig.

Takker for din feedback og ønsker god weekend.

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er bare helt fint, og var ikke for at være grov:-) Tak for hjælpen.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nej den stødt sådan set ikke mig.

 

Anyways. det bare med at følge op, følge op og følge op på jeres tilgodehavende, selvfølgelig i det omfang i har resurcer til det. Hvis i kan irritere jeres kunde med at møde personligt op så gør det så ofte i har mulighed for det, selvfølgelig gerne med brug af breve fra advokat og inkasso. Hun modtager vel også en stævning til fogetretten på et tidspunkt.

Desværre er det sjældent en garanti for at få jeres tilgodehavende. At komme i fogedretten er en formalitet som der er at gå på posthuset og sende en pakke og tro mig de har travlt derinde (alstå i fogetretten).

Jeg har selv et par dårlige betaler, dog er beløbet under 1000 kr og nogle gange skal man gøre op med sig selv og vudere om det kan betale sig at bruge tid som man istedet kunne bruge på salg eller kundepleje istedetfor. det ved du besdt selv.

God weekend herfra også :-)

 

mvh

Frank Rasmussen

 

 

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget der forhindrer dig i at opsøge din skyldner!

Hvor langt er inkassosagen kommet?

Alle aftaler omkring adrag mv bør cleares med advokaten så i ikke kommer til at køre paralelle processer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)