Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til min webshop.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg leder efter en betalingsløsning til min webshop, og faldt endelig over en pakke fra Nets som hedder Netaxpet Start. Nogen der har erfaring med pakken der? Der står at jeg vil kunne tage i mod Dankort, Visa og Mastercard.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 05:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Nets/Teller er de eneste som har dankort og er den mest professionelle løsning

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Starter93

Du kan også vælge en billiger og sikker indløsning ved at S5 her i Aarhus se www.s5.dk, hvis du vil vide mere kan du skrive så ringer vi til dig, oprettelsen tage fra 3-5 dag så er du i gang.

Allan

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at have både Swedbank og Nets som en indløsningsaftale. Her tænker jeg Nets med Dankort, og Swedbank med de øvrige kreditkort. Jeg vil gerne integrere dem med Quickpay :)

Hej Allan. Jeg må lige kigge på det :)

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Nu har jeg lidt problemer med at blive oprettet hos Valitor / S5, da i ikke (som jeg har fået af vide) arbejder inden for det marked jeg er ved at starte op. Lyder for mig mærkeligt.
Ud fra din tekst ligner det, at du arbejder for S5 - kan du hjælpe mig på vej, hvem jeg skal have fat i, for at få det igennem?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du kan have alle de indløser du vil og den kombi du selv har fundet er der mange som benytter.

Yes må sige du har sat dig ind i tingene 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter93:

Er det muligt at have både Swedbank og Nets som en indløsningsaftale. Her tænker jeg Nets med Dankort, og Swedbank med de øvrige kreditkort. Jeg vil gerne integrere dem med Quickpay :)

Hej Allan. Jeg må lige kigge på det :)

Ja, det er muligt at benytte NETS til dankort og Swedbank til de internationale kort som mastercard osv. Vi bruger selv løsningen med NETS og Euroline sammenkoblet med Quickpay - det fungerer upåklageligt.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Hvilken branche arbejder du med? der er nogle branche koder der ikke kan oprettes.

Allan

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Det er umiddelbart 479120 Detailhandel via Internettet med digitale produkter - salg af gavekort / værdibeviser for andre virksomheder.

Mvh Mathias

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Starter93.

En betalingsløsning på din webshop inkluderer mange forskellige led.

1) Først skal man tage stilling til hvilke slags kreditkort/debetkort du ønsker at modtage på din webshop

2) PBS har 2 separate ansøgninger. Den ene ansøgning er til det Danske marked hvor man tilbyder "Dankortet". Dankortet gælder både VisaDankort og Dankort.

Den anden ansøgning er alt andet end Dankort. Det er VisaElectron, Mastercard, JCB.. Den ansøgning laver man samtidig med at man laver ansøgningen for Dankortet hos PBS.

3) Når du ansøger skal du ikke længere ansøge 2 steder. Du kan blot vælge enten PBS(Danske udstedte kort) eller TELLER(Udlandske udstedte kort). Fordi du får valgmuligheden for at lave 1 samlet ansøgning her: https://pbs-erhverv.dk/dankortaftale/start!toInfopage.action

4) Det næste skridt er så at du får et firma som jeg selv kalder "betalingshåndteringsfirma" der håndterer alle transaktioner på din webshop. Du kan ikke selv lave dette da det kræver et hvis certifikat, og som jeg har læst koster op mod 150.000,- kr. Et betalingshåndteringsfirma er et firma som www.epay.dk eller www.quickpay.dk . De leverer et færdigt modul til de fleste OpenSource webshop såsom Magento, Prestashop, Woocommerce, og det installere du så.

Prismæssigt forskel skal du selv vurdere.

5) Når du så får betalinger fra din webshop, administreres de i enten epay/quickpay. Hvor du kan hæve/slette/annullere, eller hvis det er teknisk korrekt opsat, kan du også gøre dette direkte fra din webshop.

Skal du have hjælp til noget må du endelig skrive. Jeg kan sagtens hjælpe dig igennem ansøgningerne og det hele.

Vi samarbejder med ePay, så dem vil vi klart kunne anbefale. Jeg ved også at Quickpay gør det rigtig godt.

Mvh Silas fra Webdepotet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)