Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed og HJEMMESIDE

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Halli halløj allesammen! 
Jeg er en meget ung gut på 16 år. Jeg har fået en idé, som jeg af hele mit hjerte gerne vil bringe til verden, men taget i betragtning af min alder og kompetencer indenfor iværksætteri, er jeg ikke så sikker på hvordan det skal gøres! 
Så.. Jeg starter altså helt fra bunden med dette projekt!
Det jeg i første omgang skal have styr, på er hvordan, jeg får etableret en hjemmeside! Det er ligesom hele meningen med dette indlæg! Så mit spørgsmål er således:

Hvem kender en hjemmeside, der tilbyder online HTML kursus - Gratis eller betalt, det er fuldstændig ligegyldigt. Det eneste jeg har brug for er et lærerigt kursus, som vil kunne hjælpe mig videre med dette spændende projekt! :-)

Jeg venter spændt på svar!

Med venlig hilsen Oliver - HHX elev

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv http://www.nemprogrammering.dk/ der er der online video kurser, og det er i øvrigt en amino bruger som har lavet siden, så er du godt på vej.

Der er kurser i de forskellige programmerings sprog, og CMS systemer hvis du ikke gider bruge tid på at lære programmere, men bare vil lære at sætte en shop op.

Held og lykke med projekter :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan du måske købe et færdigt template til din hjemmeside, alt efter hvad den skal kunne.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det lynhurtige svar - Jeg tjekker op på det! :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

HTML er blot en meget lille del af det at lave en hjemmeside. Det kan bruges til meget simple sites, men hvis du skal have bare en lille smugle funktionalitet ind, kræver det et serversprog, som f.eks. php eller ASP.net ol. Det kræver en del energi at lære, så spørgsmålet er om du ikke i stedet er bedre tjent med at bruge tid og kræfter på at udvikle konceptet, og så slå dig sammen med en der kan programmere?  Alternativt, kunne du kikke på et gratis cms som f.eks. wordpress.

vh

PawJ

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Codeacademy udbyder også et site, hvor de gør det muligt at lære det grundlæggende. Kan ses her: http://www.codecademy.com 

Held og lykke med det :-)

/Martin 

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, chek Codecademy.com det er super godt og gratis!

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Jeg startede selv for et år siden og anede intet om programmering eller opsætning af webshops eller hjemmesider. Har siden da arbejdet meget med Prestashop til webshops og Wordpress til hjemmesider. Kan varmt anbefale begge to.
Begge platforme er opensource, og derfor gratis, og communitiet bagved er kæmpe stort, så der er altid nogen der er klar til at hjælpe hvis du får problemer eller ikke kan finde guides på google :)


Håber det kan bruges (da du ikke beskriver meget om hvad du gerne vil ende ud med)

//Lau 

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)