Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for liberalt erhverv hjemme ( loftshøjde )

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

min kæreste har arbejdet 15 år som frisør og overvejer at starte selv. vi har en rigtig fin kælder på 65 kvm hvor vi evt gerne vil benytte de ca 24 kvm som liberalt erhverv til hendes salon. der er indgang udefra men mit spørgsmål drejer sig omkring loftshøjden, der er 204 cm er der et problem med dette efter jeres erfaring lovmæssigt??

ved loftshøjden skal være 230 cm for beboelse, men synes ikke rigtig jeg har kunnet finde en minimums højde ved liberalt erhverv

håber i kan hjælpe lidt med dette

på forhånd tak for jeres tid

mvh kim

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen af jer mange selvstændige der kan hjælpe med dette ?? Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har engang haft et lejet kontor med kun 2m lofthøjde, det var godkendt som erhvervslejemål. På den anden side af samme vej i samme type bygning (så jeg antager at loftshøjden er den samme) lå der et bordel som så ud til at være velbesøgt, og det er jo i princippet det samme som en frisørsalon - så mon ikke den går? 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg har engang haft et lejet kontor med kun 2m lofthøjde, det var godkendt som erhvervslejemål. På den anden side af samme vej i samme type bygning (så jeg antager at loftshøjden er den samme) lå der et bordel som så ud til at være velbesøgt, og det er jo i princippet det samme som en frisørsalon - så mon ikke den går? 

Haha, ja ellers skal der opsættes et skilt, som ved en lav bro : " Max 2 m" Stick out tongue

Tror nu nok jeg lige ville undersøge det nærmere, og evt. få det på skrift. Det er sgu et stort arbejde lige pludselig at skulle ændre loftshøjden.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, lyder som om der måske er muligheder i dette men er godt klar over jeg lige skal have kommunen ind over , har sendt em en mail så må vi se hvad de kommer frem til

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)