Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af Sutsko

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg har en ide til nogen sutsko som jeg først og fremmest skal ha lavet nogen prototyper af og derefter skal have produceret. Sutskoene skal være forholdsvis billige i produktion da jeg vil sælge dem til lavpris kæder som større supermarkeder eller eksempelvis Skoringen. Tegninger til skoene er lavet men mangler et færdigt produkt i hånden. Jeg går udfra det eneste der vil give mening er at få dem produceret i Østen. Derfor søger jeg nogen der kan hjælpe mig med at skabe en prototype og som samtidig har kontakt til billig produktion i Østen. 

Mvh

Tiki

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tiki,

Når jeg har tegninger af dine sutsko så kan jeg undersøge hvad ville det koste at producere det i nabolandet Polen, som er et EU medlem, og overholder copyrights loven. Men prisen afhænger meget af mængden/ordrens størrelse. Dem jeg samarbejder med acceptere minimums ordre på 2,500 Euro. Hvis du vil gerne investere i dit projekt mindre penge, så jeg foresla at du udvikler projektet i Danmark ved at lave monstre + prototyper + samples, og komme til Polen for at lave serieproduktion/masseproduktion. Selvfolgeligt udviklingen i Polen bliver meget billigere end i Danmark, hvis du har 2,500 Euro. Du skal ikke være bange for kvaliteten.  Desuden, "made in Poland" sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in China". Sådan tænker masser af tyske virksomheder, som producere en del af deres produktion i Polen, som de sælger over hele verden. 

Hvis du vil producere dine sutsko i Asien, eller i Europa uden om EU, så du må være klar over at nogle af dine designs kan multipliceres uden din viden og sælges bag din ryg verden over under en andens mærke, og du kunne slet ikke gøre noget ved det. Copyrights loven er der slet ikke respekteret. Hvis det er lige meget for dig, og du vil bare have det billigt, så "go ahead". Der kræves dog rigtigt store minimums mængder per ordre, du venter på udførelse af din ordre i måneder (især som en ny kunde), og du skal betale forud før levering, før du kan checke kvaliteten, transport omkostninger er betydeligt høje, og du skal betale told i Danmark. Polen er i EU, dvs. du behøver ikke at betale told skatter i Danmark, og transport omkostninger er meget billigere. Du skal yderligere tager under betragtning, at i Asia producenterne bruger tit børn til at producere produkter, især hvis der kræves håndarbejde. De store danske producenter som laver deres produktion i Asia har deres medarbejdere derover til at passe på produktionen og kvaliteten i de respekterede produktions vilkår. 

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen af udenlandske ordrer. 

Mvh.

Leszek

 

 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne svare på leszek@filmfactory.pl

Mvh.

Leszek 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tiki

Send mig gerne en tegning, så får jeg en pris på en prototype, samt XX antal produceret i Filippinerne, i en god men billig kvalitet.

Send gerne en mail på kj@dk-solutions.dk

mvh Kell Jørgensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)