Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har købt en magento skabelon til at lave min lille shop, men jeg kæmper lidt med lidt forskelligt og ville høre om nogen kunne hjælpe mig??

Kan man ændre baggrund til et billede? hvis man kan hvordan?

Kan man ændre str. på slideshow billede? hvis man kan hvordan?

Hvordan lægger jeg varer på med varianter med lagerstyring, så man ikke kan komme flere i kurven end der er på lager?? vil gerne have varianterne til at være drop down menu. har ind til nu kun fundet ud af at gruppere et produkt, men så kommer str. til at stå i kasser, hvor jeg gerne vil have dem som drop down menuen.

Nogen der kan hjælpe??

Mvh. Charlotte

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du købt din skabelon ?

Der hvor jeg købte min, der har jeg efterfølgende fået rigtig meget hjælp til mindre ændringer af skabelonen. Jeg ved ikke om du har den mulighed ?

Hvis jeg har flere størrelser af den samme trøje, så laver jeg det som et "konfigurerbart produkt" og så skal du også have en egenskab der hedder størrelse. Jeg ved ikke om du er med på de ting i forvejen ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Kender ikke konfigurerbart produkt eller egenskaber.

Man kan godt få support der hvor jeg har købt den, hvis jeg bataler for det, så ville lige høre om nogen kunde hjælpe her først.

Mvh. Charlotte

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig. Er ved at lave en lille vejledning til dig. Har den klar til dig i løbet af den næste time(Hvis du kan vente). Jeg kan også lave det for dig, for en mindre beløb

 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder godt, kan godt vente, hvis jeg kan finde ud af at lave det selv efter din lille vejledning, vil jeg gerne selv Smile ellers kan jeg jo altid vende tilbage hvis jeg ikke kan finde ud af det

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer lidt af det:

Før du går i gang vil jeg anbefale dig at gøre nogle forskellige ting.

  1. download og installere Firefox
  2. Tryk på Alt og find funktioner i menu’en og derefter tilføjelser
  3. Søg efter Firebug – find og installere
    1. Firebug gør at du kan ændre i hvilken som helst side ud at ændre i koderne
  4. søg efter Web-Developer – Find og installere
    1. Web-Developer giver dig også nogle gode muligheder

Du kan også bruge Google Crome

  1. Find det element du vil ændre
  2. Højreklik og tryk på ”Vis detaljer om elemeter”
  3. I højreside kan du se hvor du finder koderne

Jeg bruger både Firefox & Crome

- De fleste koderne til design finder du i /skin/frontend/default/DITTEMA/css/style.css

- De fleste billeder i dit design finder du i skin/frontend/default/DITTEMA/images/

- Baggrundfilen hedder normalt noget med bg eller bg_body

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du tilføjer en t-shirt med flere størrelser eller farver, så skal du vælge konfigurerbart produkt samt størrelse. Se billedet.

Du har formentlig ikke et attribut-sæt der hedder størrelse, så den skal først oprettes. Du kan se hvordan du opretter størrelse-attribut-sæt i denne video https://www.youtube.com/watch?v=cQ1yt6W5Yzk 

Når du har oprettet størrelse attribut-sættet, skal du tilføje størrelser (attributter), så som 98,104,110,116 osv til din størrelses-attribut-sæt. Det vises i denne video 

">

Nu kan du så lave et konfigrerbart produkt med størrelse tilknyttet. Se video 11+12 i denne youtube kanal, som i øvrigt indeholder en masse gode guides https://www.youtube.com/playlist?list=PL3B0BAAF482B16EAB

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)