Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ændre man størrelsen på sin sidebar i Wordpress?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil gerne have muligheden for at kunne ændre brede og højden på min sidebar i Wordpress - er der nogle der kan fortælle hvordan dette gøres?

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg ikke tager meget fejl, er der i din admin-menu et punkt, der hedder noget a la Udseende > Editor.
Her burde der i højre side (under overskriften "Styles") være en fil kaldet style.css. Den står som udgangspunkt for designet på din hjemmeside.
Hvis du i en ny fane åbner din hjemmeside, højreklikker på sidebaren og vælger noget a la "Inspicer element"(firefox)/"Kontroller element"(chrome), kan du se, hvad din sidebar "bliver kaldt" i dit wordpress-template.
Nu kan du så bruge Ctrl+F til at søge i det (formentlig) lange style.css-dokument og finde din sidebars element. Her kan du sikkert finde en width, max-width, min-width eller noget enten i procent eller pixels, som du kan pille lidt ved....

Håber du kunne bruge det....

(PS: Hvis du har en fil, der hedder custom.css under "Styles", bør du nok kopiere elementet for din sidebar fra style.css og så kun pille ved det i custom.css)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)